دیدار رئیس حوزه هنری استان قم با راوی کتاب «حجره شماره دو»

شهر بیست/ رئیس حوزه هنری استان قم به همراه معاون فرهنگی هنری و جمعی از کارشناسان این حوزه با حجت‌الاسلام ابوالقاسم اقبالیان مبارز و جانباز دوران انقلاب و دفاع مقدس دیدار کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دیدار رئیس حوزه هنری استان قم با راوی کتاب «حجره شماره دو»
شناسه : 12776 | انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، سید مهدی سیدین‌نیا رئیس حوزه هنری استان قم به همراه معاون فرهنگی هنری و جمعی از کارشناسان این حوزه با حجت الاسلام ابوالقاسم اقبالیان مبارز و جانباز دوران انقلاب و دفاع مقدس دیدار کردند.

حجت الاسلام اقبالیان در ابتدای این دیدار به برخی خاطرات پیش از انقلاب اسلامی و دوران مبارزاتش اشاره کرد، سپس به خاطراتش از دوران دفاع مقدس و عملیات‌هایی که در آنها حضور داشته، پرداخت.

اقبالیان در ادامه به سابقه مسئولیت‌هایش پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و خاطراتی از این دوران نقل کرد. شایان ذکر است که این روحانی مبارز مؤسس بسیج روحانیون، مسئول اعزام روحانیون به جبهه و نخستین مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در قم بوده‌است.    

همچنین محمد غفاری معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان قم، از پایان مراحل آماده‌سازی کتاب «حجره شماره دو» که دربرگیرنده خاطرات حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم اقبالیان در سه برهه پیش از انقلاب، دفاع مقدس و دوران سازندگی می‌شود، خبر داد.

این کتاب که توسط رضا یزدانی تدوین و به همت حوزه هنری قم تهیه و آماده چاپ شده به زودی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر خواهد شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • ناشناس

    تاریخ : 13 - آبان - 1399

    شکر خدا زی طلبگی هنوز هست! نه غلام؟؟


    پاسخ