برنامه «ایستگاه چهل‌ودوم» به روی آنتن شبکه قرآن می‌رود

شهر بیست/ تهیه کننده برنامه قرآنی ایستگاه «چهل‌ودوم» از تولید هشتاد قسمتی این برنامه قرآنی با محوریت پوشش چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برنامه «ایستگاه چهل‌ودوم» به روی آنتن شبکه قرآن می‌رود
شناسه : 11145 | انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، علی اصغر سلطانی امروز در نشست خبری برنامه تلویزیونی «ایستگاه چهل و دوم» و «مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران»، با بیان اینکه این برنامه تلویزیونی توسط خانواده عقیق تهیه و تولید شده است، اظهار کرد: ضبط این مسابقات و تولید برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم از فعالیت های حوزه برنامه سازی «خانواده عقیق» است.

وی با بیان اینکه برنامه ایستگاه چهل و دوم در قالب هشتاد قسمت در دو نوبت صبح و عصر از ۲۰ مرداد به روی آنتن شبکه قرآن می رود، تصریح کرد: حضور بیش از ۵۰۰ تن شرکت‌کننده در یک برنامه تلویزیونی، آمار بسیار بالا و قابل‌توجهی است.

تهیه کننده برنامه قرآنی ایستگاه چهل و دوم با بیان اینکه پیش تولید این برنامه از دو ماه قبل کلید خورده و ضبط آن از ۱۰ مردادماه آغاز شده است، افزود: عوامل این برنامه تلویزیونی به دنبال ارائه برنامه ترویجی جذاب و جوان پسند از مسابقات قرآنی هستند تا علاوه بر اینکه نگاهی نو ارائه می دهند، برنامه از آن حالت زنده صرف و روایت مسابقه قرآن خارج شود و بینندگان تلویزیونی با آن ارتباط برقرار کنند.

سلطانی با تأکید بر اینکه تلاش شده برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم دارای غنای هنری بالایی باشد، تصریح کرد: هدف گیری اصلی ما، تولید برنامه ای بود که با مخاطب جوان ارتباط برقرار کند و با آن برنامه های سنتی فاصله داشته باشد.

وی افزود: خانواده عقیق پیش از این، تجربه کارگردانی هنری «مسابقه معارفی ۲۴»، «تهیه کنندگی و کارگردانی مسابقات بین المللی طلاب» و تولید برنامه تلویزیونی «مدرسه حفظ» در ۱۲۳ قسمت را داشته است.

تهیه کننده برنامه قرآنی ایستگاه چهل و دوم، همچنین به طراحی و اجرای دکور برنامه ایستگاه چهل و دوم توسط عوامل خانواده عقیق اشاره کرد و افزود: مجموعه خانواده عقیق، جوان و میانگین سنی افراد گروه سی ساله است و با انگیزه و نوآوری در حوزه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای تلاش می کند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.