رقابت ۹۵۰ تن در چهل‌ودومین مسابقات سراسری قرآن کریم در قم

شهر بیست/ رئیس بنیاد مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قم، گفت: مرحله نخست مسابقات به صورت ضبط استودیویی با حضور ۵۴۰ تن در بخش برادران و ۴۱۰ تن در بخش خواهران در حال برگزاری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رقابت ۹۵۰ تن در چهل‌ودومین مسابقات سراسری قرآن کریم در قم
شناسه : 11134 | انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت‌الاسلام علی مقنی رئیس بنیاد مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی در نشست خبری برنامه تلویزیونی «ایستگاه چهل و دوم» و «مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران»، اظهار کرد: سند راهبردی فعالیت های قرآنی سازمان اوقاف و نظام جامع مسابقات قرآن کریم توسط سازمان اوقاف و امور خیریه تدوین شده و در این سند بر ایجاد و تأسیس بنیاد مسابقات قرآن کریم به عنوان متولی برگزاری مسابقات قرآنی کشور تصریح شده است.

وی تصریح کرد: بنیاد مسابقات قرآن کریم وظیفه سیاست‌گذاری و برنامه ریزی اجرایی مسابقات قرآنی، ساماندهی امور داوران، برگزاری دوره های آموزشی برای عوامل اجرایی و برنامه ریزی جهت گسترش و توسعه مسابقات قرآنی در حوزه های مختلف هنری و عمومی و معارفی را دارد.

رئیس بنیاد مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قم، اظهار کرد: از سال قبل شیوه برگزاری این مسابقات در مرحله کشوری تغییر پیدا کرد و مسابقات کشوری در دو مرحله برگزار می شود.

حجت الاسلام مقنی افزود: مرحله نخست مسابقات به صورت ضبط استودیویی با حضور ۵۴۰ تن در بخش برادران و ۴۱۰ تن نیز در بخش خواهران برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مرحله دوم و نهایی مسابقات به‌صورت حضوری از ۶ تا ۱۱ مهرماه در استان اصفهان صرفا در بخش برادران برگزار خواهد شد و ۱۲۰ تن از قاریان در بخش مردان به مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم در استان اصفهان راه خواهند یافت.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.