تاکسی‌های VIP در قم راه‌اندازی می‌شود

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: با توجه به موقعیت شهر قم و تغییر خطوط حمل‌ و نقل عمومی و محدودیت‌های اعمال‌ شده نیازمند راه‌اندازی تاکسی‌های VIP در شهر قم هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تاکسی‌های VIP در قم راه‌اندازی می‌شود
شناسه : 10890 | انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با تشریح موقعیت شهر قم و ورود سالانه بیش از ۲۰ میلیون نفر توریست مذهبی به شهر، اظهار داشت: با توجه به حجم بالای ورود مسافر و زائر به شهر قم، نیازمند ارائه سرویس‌های حمل‌ و نقل عمومی به‌روز به زائران و شهروندان هستیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از راه‌اندازی فاز نخست خطوط ویژه و تاکسی‌های VIP در سه‌راه بازار خبر داد و افزود: با توجه به موقعیت سه‌راه بازار و تغییر خطوط حمل‌ و نقل عمومی و محدودیت‌های اعمال‌ شده نیازمند راه‌اندازی خطوط ویژه تاکسی در این منطقه هستیم.

عزتی تصریح کرد: تاکسی‌های دربستی و VIP با استانداردهای بین‌المللی بوده و در مرحله ثبت‌نام و انجام مطالعات تکمیلی آن هستیم.

وی ارائه آموزش‌های ویژه برای رانندگان خطوط VIP را یکی از برنامه‌های سازمان تاکسیرانی دانست و خاطرنشان کرد: آموزش زبان‌های انگلیسی و عربی در سطح محاوره، ارائه آموزش‌های شهروندی  برای برخورد مناسب با مسافران بخشی از برنامه‌های سازمان تاکسیرانی برای رانندگان این خطوط است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم تأکید کرد: راه‌اندازی رشته تاکسیرانی در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم نیز در جهت آموزش رانندگان و با هدف ارتقاء خدمات تاکسیرانی در شهر قم تعریف‌ شده که از مهرماه سال جاری دانشجو می‌پذیرد.

عزتی با گلایه از عدم همکاری ارگان‌های مرتبط، گفت: ارائه خدمات استاندارد و به‌روز حمل‌ و نقل عمومی به‌ویژه در حوزه تاکسیرانی نیازمند همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان قم است که متأسفانه با وجود پیگیری‌های انجام‌ شده هنوز بازخورد مثبتی دریافت نکرده‌ایم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.