استاندار قم در مراسم جشن «روز خبرنگار»:

به تمام مسئولان استان تکلیف می‌کنم پاسخگوی خبرنگاران باشند/ از خبرنگاران می‌خواهم مشکلات استان را منعکس کنند

شهر بیست/ استاندار قم با تأکید بر اینکه انتظار خبرنگاران از مدیران و مسئولان اجرایی به حق است، گفت: به تمام مدیران اجرایی تکلیف می‌کنم که در دسترس و پاسخگوی خبرنگاران باشند و یکی از معیارهای ارزیابی ما از مدیران، میزان پاسخگویی به شهروندان و خبرنگاران است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
به تمام مسئولان استان تکلیف می‌کنم پاسخگوی خبرنگاران باشند/ از خبرنگاران می‌خواهم مشکلات استان را منعکس کنند
شناسه : 10756 | انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، بهرام سرمست استاندار قم امروز در مراسم جشن روز خبرنگار که در تالار مدائن برگزار شد، اظهار کرد: چهار خبرنگار عزیزی که در این جمع صحبت کردند حرف حساب زدند که به گمانم نه تنها خود خبرنگاران به دقت گوش ندادند، مسئولان ما هم گوش ندادند و این آفت برای جامعه ماست.

وی تصریح کرد: در عصر اطلاعات و ارتباطات برای اینکه ما همگام و همراه با فضای گفتمانی باشیم، نیازمند مهارت «کلامی» و «شنوایی و »تفاهم و تبادل اطلاعات» هستیم.  

استاندار قم بر لزوم خود انتقادی تأکید کرد و افزود: ما زیاد حرف می زنیم ولی گوش شنوایی نیز باید داشته باشیم. ما متاسفانه شنونده نیستیم و برای راستی آزمایی این سخن، من به روابط عمومی استانداری تکلیف می کنم این چهار خبرنگاری که صحبت کردند، سخنان آنان را نکته به نکته پیاده کنند و مخاطب این حرف ها باید پاسخگو باشد.

سرمست با تأکید بر اینکه انتظار خبرنگاران از مدیران و مسئولان اجرایی به حق است، گفت: انتظار پاسخگویی و در دسترس بودن و گزارش عملکرد انتظار حداقلی خبرنگاران است.

وی افزود: به تمام مدیران اجرایی تکلیف می‌کنم که در دسترس و پاسخگوی خبرنگاران باشند و یکی از معیارهای ارزیابی ما از مدیران، میزان پاسخگویی به شهروندان و خبرنگاران است.

استاندارقم تصریح کرد: ما مسئولان استانی و شهری باید استقبال کنیم از آنچه خبرنگاران بر اساس رسالت خبرنگاری و پذیرش مسئولیت اجتماعی قدم در میدان گذاشتند و کار پراسترس خبرنگاری را پذیرا شدند و باید دست دوستی و مهربانی به سوی خبرنگاران دراز کنیم و از ایشان استدعا کنیم که مشکلات و مسائل را به ما منتقل کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.