آیت‌الله سعیدی:

مردم در تأمین امنیت به پلیس کمک کنند

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: همان‌گونه که مردم حق گزارش گرفتن از پلیس دارند، پلیس نیز باید از مردم، همراهی و دنبال‌کردن وظایف را بخواهد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مردم در تأمین امنیت به پلیس کمک کنند
شناسه : 103 | انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶   پرینت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر بیست ، آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروز در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، با اشاره به اهمیت امنیت اظهار داشت: وظیفه تأمین امنیت از مأموریت‌های مهم ناجا بوده و اخلال گران باید احساس ناامنی کنند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی امین مردم و مایه عزت نظام است، افزود: اقتدار سبب دلگرمی مردم و منجر به امنیت می‌شود و اگر مردم احساس امنیت داشته با پلیس همکاری می‌کنند.

امام‌جمعه قم نقش مردم در تأمین امنیت را مهم دانست و ابراز کرد: همان‌گونه که مردم حق گزارش گرفتن از پلیس دارند، پلیس نیز باید از مردم، همراهی و دنبال کردن وظایف را بخواهد.

وی با اشاره به لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در تأمین امنیت کشور خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در اشکال مختلف به دنبال ایجاد ناامنی هستند و باید دستگاه‌های مختلف با همکاری پلیس در تأمین امنیت در کشور برآیند.

فرمانده نیروی انتظامی نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: در این هفته به دنبال ارتقا تعامل با اقشار مختلف مردم بوده و بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب پلیس با مهربانی به مردم خدمت ارائه داده و در مسیر حفظ ارزش‌ها گام بر می‌دارد.

سردار حسین اشتری با اشاره به نقش پلیس در برخورد با اخلالگران اقتصادی تصریح کرد: پلیس در دستگیری ۹۰ درصد محتکران و مفسدان اقتصادی نقش داشته است.

  • منبع خبر : تسنیم
نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.