آمادگی صداوسیمای قم برای بازتاب اخبار رسانه‌های استان در شبکه نور

در نشست مشترک مدیرکل صداوسیما و معاونان حوزه پیام مرکز قم با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم بر افزایش همکاری و تعامل بین تمامی رسانه‌های استان قم تأکید شد و مدیران صداوسیمای قم از پیشنهاد بازتاب اخبار، گزارش تصویری و محتوای تولیدی مطبوعات و رسانه‌های استان در شبکه نور و رادیو قم استقبال کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی صداوسیمای قم برای بازتاب اخبار رسانه‌های استان در شبکه نور
شناسه : 88847 | انتشار : 30 مهر 1403 - 20:41   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی صداوسیمای استان قم، احمد پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای قم در این نشست با اشاره به ضرورت تشکیل کارگروه مشترک رسانه‌ای برای تقویت هم‌افزایی و تعامل بیشتر بین تمامی رسانه‌های استان، گفت: با ایجاد کارگروه مشترک رسانه‌ای و گردش اطلاعات و اخبار بین اصحاب رسانه، سرعت و دقت در اطلاع‌رسانی بین رسانه‌های استان افزایش می‌یابد و دستیابی به روایت اول تسهیل می‌شود.

وی همچنین از پیشنهاد بازتاب اخبار، گزارش تصویری و محتوای تولیدی مطبوعات و رسانه‌های استان در شبکه نور و رادیو قم استقبال کرد و گفت: ما در صداوسیما آمادگی داریم تا از ظرفیت خبرنگاران تخصصی در موضوعات مختلف استان برای بیان مشکلات شهری و مطالبه‌گری صحیح برای رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده کنیم.

فخرالدین یوسف‌پور مدیر خانه مطبوعات استان قم نیز در این نشست با بیان اینکه استان قم با ۵۷۲ رسانه مجوزدار رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: قم یکی از استان‌های خبر خیز کشور است و  خبرنگاران استان همیشه در جشنواره‌های سراسری برگزیده می‌شوند.

اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات هم در این نشست بر پیگیری مشکلات استان به صورت مشترک از صداوسیما و رسانه‌های استانی برای رسیدن به نتیجه مطلوب و بازگشت مرجعیت رسانه‌ای در داخل استان تأکید کردند.

نوشته های مشابه
خانه مطبوعات قم شهادت بانوی فعال رسانه‌ای و همسرش را تسلیت گفت
پذیرش ۵۴۵ دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی قم
رازهای نهفته در دو سال سکوت مولانا
راه پیشرفت جوامع بشری از نگاه «حافظ»
سادات چینی و استرالیایی از نسل امامزاده موسی مبرقع(ع) هستند
ویژه‌برنامه‌های ایام رحلت امامزاده موسی مبرقع در قم اعلام شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.