اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای مهار گردوغبار در قم

مدیر مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی قم با بیان اینکه گردوغبار مرز سیاسی نمی‌شناسد و می‌تواند فراتر از جغرافیای استان را تحت تأثیر قرار دهد، گفت: با تلاش اخیر نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، بودجه‌ ۱۵۰۰ میلیارد تومانی از محل اعتبارات وزارت نفت برای کنترل گردوغبار استان اختصاص یافت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای مهار گردوغبار در قم
شناسه : 88679 | انتشار : 18 مهر 1403 - 17:22   پرینت

‌به گزارش «شهر بیست»، حسین توکلی امروز در نشست خبری همایش ملی راهبردهای تبیین پایداری اکوسیستم دریاچه نمک و کنترل گردوغبار که در مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی قم برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش اخیر نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، بودجه‌ ۱۵۰۰ میلیارد تومانی از محل اعتبارات وزارت نفت برای کنترل گردوغبار استان اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: این بودجه باید به درستی هزینه شود و بر همین اساس، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها برای اثربخشی در تصمیمات نهادهای اجرایی باید طرح‌ها و راهکارهای خود را در راستای کنترل گردوغبار ارائه دهند.

مدیر مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی قم به اعلام فراخوان همایش ملی راهبردهای تبیین پایداری اکوسیستم دریاچه نمک و کنترل گردوغبار اشاره کرد و افزود: در این همایش به دنبال این هستیم که با جمع‌آوری ایده‌ها و نتایج طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی که توسط محققین سراسر کشور در حال انجام است، طرح‌های اجرایی کنترل گردوغبار را در اختیار نهادها قرار دهیم.

توکلی بر ضرورت شناسایی کانون‌های گردوغبار و نحوه مقابله با آنها تأکید کرد و گفت: گردوغبار مرز سیاسی نمی‌شناسد و می‌تواند بسیاری از مناطق را تحت تأثیر قرار دهد، امیدواریم در این همایش ایده‌ها و نتایج خوبی حاصل شود تا بتواند یکی از معضلات مهم کشور و استان را رفع کند.

نوشته های مشابه
دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری قم در صدر شکایت‌های مردمی
همایش ملی دریاچه نمک و کنترل گردوغبار در قم برگزار می‌شود
‌خسارت ده هزار میلیاردی گردوغبار به قم
برپایی نمایشگاه نقاشی «فلورا» در قم
یادواره ۱۹۵ شهید گردان حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود
مسابقات تیراندازی خانوادگی در قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.