در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان شد

دوره‌های پاییزه انجمن هنرهای تجسمی قم برگزار می‌شود

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی این انجمن در فصل پاییز خبر داد و گفت: ۱۳ کلاس آموزشی در رشته‌های «طراحی و نقاشی»، «رنگ روغن»، «تذهیب»، «طراحی فیگور»، «طراحی»، «گل‌ومرغ»، «تصویرسازی»، «آبرنگ»، «سیاه قلم، مداد رنگی و هایپر رئال»، «نقاشی نوجوان» و «خلاقیت کودکان» با حضور استادان و هنرمندان شناخته شده قم برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دوره‌های پاییزه انجمن هنرهای تجسمی قم برگزار می‌شود
شناسه : 88396 | انتشار : 03 مهر 1403 - 22:40   پرینت

وحید سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، به تشریح جزئیات دوره‌های آموزشی انجمن هنرهای تجسمی قم در فصل پاییز پرداخت و اظهار کرد: ۱۳ کلاس آموزشی در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و عصر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با حضور استادان و هنرمندان شناخته شده قم برگزار می‌شود.

وی در ادامه به رشته‌های آموزشی دوره پاییزه انجمن هنرهای تجسمی اشاره کرد و گفت: سه کلاس «طراحی و نقاشی» با حضور آقایان محسن مقدادی، هادی گل‌محمدی و محمد سید ابراهیمی که از هنرمندان شناخته‌شده قم هستند، تشکیل خواهد شد.

مدیر عامل انجمن هنرهای تجسمی قم همچنین به تشکیل کلاس «طراحی» با حضور پیشکسوت هنر قم استاد حسنعلی یگانه بهمن اشاره کرد و افزود: کلاس‌های «رنگ روغن» با حضور سید حسین نجومی، «تذهیب» با تدریس حسین اسلامی و «طراحی فیگور» با حضور رضا عربستانی دایر می‌شود.

سلیمانی اضافه کرد: کلاس‌های «گل‌ومرغ»، «طراحی تصویرسازی» و «آبرنگ» نیز به ترتیب با تدریس وحید سلیمانی، خدیجه حسینی و ثوره گرشاسبی پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین کلاس «سیاه قلم، مداد رنگی و هایپر رئال» با حضور حمید بهرام‌نیا، «نقاشی نوجوان» با تدریس خانم کرمانی و «خلاقیت کودکان» با حضور حانیه دلشاد تشکیل خواهد شد.

وی به زمان شروع دوره‌های انجمن هنرهای تجسمی قم اشاره کرد و افزود: ثبت‌نام حضوری از علاقه‌مندان آغاز شده و کلاس‌ها نیز از روز شنبه ۷ مهرماه شروع می‌شود.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم در خصوص شهریه کلاس‌های انجمن نیز عنوان کرد: شهریه دوره‌ها برای ۱۰ جلسه به مدت سه ساعت، ۸۰۰ هزار تومان است.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانند به دفتر انجمن واقع در خیابان دورشهر، بین کوچه ۱۰ و ۱۲ مراجعه کرده یا با شماره ۳۷۷۴۲۰۷۶ ارتباط بگیرند.

نوشته های مشابه
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
برگزیدگان سومین جشن مهر سینمای ایران در قم معرفی شدند
پروژه‌های عمرانی حرم چهار امامزادگان فردو افتتاح شد
جشن «ملیکه ایران» در قم برگزار می‌شود
شورای شهر پیگیر مطالبات آتش‌نشانان است/ حقوق آتش‌نشانان قم تقویت می‌شود
برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در قم تجلیل شدند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.