برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در قم تجلیل شدند

مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قم به پایان رسید و اسامی برگزیدگان هر رشته توسط هیئت داوران اعلام شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در قم تجلیل شدند
شناسه : 88394 | انتشار : 03 مهر 1403 - 20:27   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم، در بخش خواهران و در رشته قرائت، طیبه صبوری، زهرا حبیبیان و زینب صدری به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

در رشته حفظ پنج جزء زینب فرشتیان و فاطمه تقی‌نسب، حفظ ۱۰ جزء زهرا اکبرزاده، کبری حق وردی، زینب فردی و لیلا رسولی، حفظ ۲۰ جزء زینب دلیری، فاطمه پیروی سنگری، فائزه جعفری و زینب میرزایی و حفظ کل مهدی شکوری، زینب امین‌پور و فاطمه عصارپور به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند.

در بخش خواهران رده سنی زیر ۱۸ سال و در رشته حفظ کل نیز فاطمه جعفری و فاطمه آدینه‌پور حائز رتبه‌های اول و دوم شدند.

فاطمه دلیری نفر اول رشته ترتیل خواهران شد و رتبه دوم مشترک نیز از آن طیبه احمدی و فاطمه سیدی شد، در این بخش زینب محمدی زارنجی نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

در نهایت و در رشته دعاخوانی هم فائزه دمقی، فاطمه پیوسته و زینب قهرمانی، رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش برادران و در رشته قرائت چهار نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند که شامل میثم حمید نیک به عنوان نفر اول، احمدرضا زیدانی و علیرضا سلیمی نفر دوم مشترک و سجاد پروینی‌نژاد به عنوان نفر سوم برگزیده شد.

در رشته اذان نیز حسین یزدان‌پناه، متین قربانی و محمد طه محمدی نفرات اول تا سوم معرفی شدند و مهدی فروغی، مرتضی مرادی و سید صادق کاظمی و محمد مهدی محمودی نیز نفرات برگزیده رشته ترتیل برادران شناخته شدند.

در رشته حفظ پنج جزء، رتبه‌های برتر به محمد صادق ساجدی‌فر، علی حیدری و محمد کاظم رجا رسید، محسن عبدی، امیر حسین ایمانی ملک و محمد حسن سرفراز‌پور هم حائز رتبه‌های اول تا سوم حفظ ۱۰ جزء شناخته شدند؛ همچنین در رشته حفظ ۲۰ جزء برادران، سجاد وفایی، حمیدرضا صافی و حسین صالحی رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رشته حفظ کل قرآن کریم بخش برادران هم برگزیدگان خود را شناخت که شامل محمد علی مروجی و احمد معتمدی به عنوان نفرات اول مشترک، محمدرضا احمدی و سید علی حسینی نفرات دوم مشترک و مهدی حبیبی نفر سوم بودند.

در رشته قرائت پسران زیر هجده سال نیز محمد سعید علم‌خواه، امیر حسین باقری و رضا خجسته حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و رتبه اول رشته دعاخوانی هم به رضا ابراهیم‌پور رسید.

در این رشته سید مرتضی شریفی و علیرضا محمودی رتبه دوم مشترک را کسب کردند و مهدی دهباشی هم سوم شد.

مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قم، از ۲۴ تا ۲۷ شهریورماه و در دو بخش برادران و خواهران و شامل دو رده سنی کمتر از ۱۸ سال و بزرگسالان با حضور ۲۰۰ نفر از برگزیدگان مرحله مقدماتی برگزار شد.

در آیین اختتامیه و با حضور مسئولان قرآنی و اوقاف قم، از این افراد تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است نفرات برگزیده این مسابقات به مرحله نهایی و کشوری که به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

نوشته های مشابه
برگزیدگان سومین جشن مهر سینمای ایران در قم معرفی شدند
پروژه‌های عمرانی حرم چهار امامزادگان فردو افتتاح شد
جشن «ملیکه ایران» در قم برگزار می‌شود
شورای شهر پیگیر مطالبات آتش‌نشانان است/ حقوق آتش‌نشانان قم تقویت می‌شود
دوره‌های پاییزه انجمن هنرهای تجسمی قم برگزار می‌شود
خادمی حضرت معصومه(س) بالاترین مدال افتخار است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.