خادمی حضرت معصومه(س) بالاترین مدال افتخار است

روح‌الله رستمی قهرمان پارالمپیک پاریس که عنوان خادمی حرم مطهر بانوی کرامت را نیز دارد، گفت: تمام موفقیت‌های خود در عرصه فردی و اجتماعی و همچنین ورزشی را مدیون الطاف خاصه حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها می‌دانم و عنوان خادمی حضرت بزرگ‌ترین و بالاترین مدال افتخار است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خادمی حضرت معصومه(س) بالاترین مدال افتخار است
شناسه : 88339 | انتشار : 03 مهر 1403 - 19:14   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار روح الله رستمی، قهرمان رشته وزنه برداری پارالمپیک پاریس که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار داشت: ورزشکارانی که در عرصه‌های مختلف با نماد دین اسلام به قهرمانی می‌رسند در حقیقت کار عبادی انجام می‌دهند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: انسان نباید در هیچ مرحله‌ای از زندگی ناامید شود چراکه ظرفیت و توانایی‌های انسان بسیار بالاتر از حد معمول است و توان انجام کارهای بزرگ را دارد.

امام‌جمعه قم خاطرنشان کرد: بعضی از انسان‌ها حتی با جسم سالم منزوی می‌شوند اما ورزشکاران پارالمپیکی ثابت کردند با جسم به‌ظاهر ناقص هم می‌توان کارهای بزرگ انجام داد و موفقیت‌های بزرگی را کسب کرد.

سعیدی تأکید کرد: مسئولین باید بیشتر به فکر ورزشکاران پارالمپیکی باشند و امکانات بیشتری را برای این ورزشکاران فراهم کنند.

در ابتدای این دیدار روح‌الله رستمی که عنوان خادمی حرم مطهر بانوی کرامت را نیز دارا است ضمن تقدیر و تشکر از پیام تولیت در خصوص قهرمانی گفت: تمام موفقیت‌های خود در عرصه فردی و اجتماعی و همچنین ورزشی را مدیون الطاف خاصه حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها می‌دانم و عنوان خادمی حضرت بزرگ‌ترین مدال افتخار است.

لازم به ذکر است در پایان دیدار آیت‌الله سید محمد سعیدی با اهدا لوح، نشان و انگشتر متبرک از این ورزشکار پارالمپیکی تقدیر کرد.

نوشته های مشابه
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
برگزیدگان سومین جشن مهر سینمای ایران در قم معرفی شدند
پروژه‌های عمرانی حرم چهار امامزادگان فردو افتتاح شد
جشن «ملیکه ایران» در قم برگزار می‌شود
شورای شهر پیگیر مطالبات آتش‌نشانان است/ حقوق آتش‌نشانان قم تقویت می‌شود
دوره‌های پاییزه انجمن هنرهای تجسمی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.