۱۴۰ برنامه به مناسبت «روز قم» برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم از پیش‌بینی ۱۴۰ برنامه به مناسبت بزرگداشت «روز قم» خبر داد و گفت: عمده برنامه‌ها در قالب افتتاح پروژه‌های شهری، برگزاری جشن‌های محلی، غبارروبی، رونمایی از تاریخ شفاهی محلات قم و برپایی میزهای خدمت است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۴۰ برنامه به مناسبت «روز قم» برگزار می‌شود
شناسه : 88320 | انتشار : 02 مهر 1403 - 20:57   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید محمد موسوی‌منش عصر روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که با موضوع تشریح برنامه‌های مدیریت شهری به مناسبت «روز قم» برگزار شد، اظهار کرد: امسال تلاش کردیم برنامه‌های روز قم منحصر به یک روز نباشد و برنامه‌ها هم دارای عمق فرهنگی باشد و هم در میان مناطق توزیع متوازنی داشته باشد.

وی تصریح کرد: دبیرخانه روز قم از ابتدای شهریورماه فعالیت خود را آغاز کرد و جلسات هماهنگی نیز با محوریت حرم مطهر برگزار شد و در شورای فرهنگ عمومی استان، «قم جهان‌شهر تمدنی اهل‌بیت(ع)» به عنوان شعار امسال روز قم انتخاب شد.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم افزود: امسال عمده برنامه‌ها در دهه فرهنگی قم بر عهده شهرداری و حرم مطهر است و بخشی از برنامه‌ها نیز به صورت مشارکتی و شهری برگزار می‌شود.

موسوی‌منش از پیش‌بینی ۱۴۰ برنامه به مناسبت بزرگداشت «روز قم» خبر داد و گفت: عمده برنامه‌ها در قالب افتتاح پروژه‌ها، برگزاری جشن‌های محلی، غبارروبی، رونمایی از تاریخ شفاهی محلات قم و برپایی میزهای خدمت است.

وی تصریح کرد: همچنین بخشی از خدمات شهرداری در قالب طرح مهر کریمانه در سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم به صورت رایگان یا با تخفیف قابل توجهی به شهروندان ارائه خواهد شد.

نوشته های مشابه
انتقاد از بی‌توجهی نهادهای فرهنگی به «روز قم»
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارستان اشراق
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.