واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه ۳۰ هزار واحد مسکونی در سایت ۵۶۰ هکتاری قم در حال احداث است، گفت: قرارداد تحویل واحدها ۳۰ ماهه است و پیش‌ینی می‌شود با توجه‌به روند تکمیل برخی از پروژه‌های این سایت از اوایل سال آینده شاهد تحویل واحدها به متقاضیان باشیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
شناسه : 88261 | انتشار : 30 شهریور 1403 - 19:40   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، حسین زنجیرانی فراهانی با بیان اینکه سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان از مهم‌ترین طرح‌های جاری نهضت ملی مسکن در سطح کشور است، گفت: در این ۳۰ هزار واحد مسکونی به‌صورت آپارتمانی در حال احداث است.

وی با بیان اینکه متراژ واحدهای این سایت بین ۸۰ تا ۱۰۰ مترمربع است، اضافه کرد: در مجموع افزون بر ۱۰۰ هزار نفر در سایت مذکور سکونت خواهند کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن، افزود: در سطح استان قم ۱۲ سایت برای تولید و ساخت مسکن فعال است که در مجموع در این اراضی ۷۵ هزار واحد مسکونی احداث می‌شود.

زنجیرانی فراهانی با تأکید بر ادامه تکمیل خدمات زیرسازی مانند آب، برق و گاز، ادامه داد: متقاضیان این سایت تاکنون بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان واریز آورده داشته‌اند.

وی عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با توجه‌به روند تکمیل برخی از پروژه‌های این سایت از اوایل سال آینده شاهد تحویل واحدها به متقاضیان باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه قرارداد تحویل واحدهای سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان ۳۰ماهه است، گفت: قم هم اینک از نظر تولید مسکن در سطح کشور جزء استان‌های برتر به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.