محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم گفت: ۲۱ کیلومتر از محور قدیم سلفچگان- ساوه با اجرای سه لایه آسفالتی در حال بهسازی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
شناسه : 88241 | انتشار : 28 شهریور 1403 - 19:27   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سید حسن خلیلی‌نیا افزود: جاده قدیم سلفچگان- ساوه، ازمحورهای ترانزیتی استان است که به موازات آزادراه سلفچگان- ساوه، از ترافیکی ترکیبی خودروهای نیمه سنگین و چشمگیر برخوردار است.

وی اضافه کرد: ۳۳ کیلومتر از مسیر قدیم سلفچگان- ساوه درحوزه مسئولیتی اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم قرار دارد که از این مقدار، ۶ کیلومتر آن چهارخطه است.

وی گفت: در قالب این پروژه که از تیرماه سال‌جاری اجرایی شده، ۲۱ کیلومتر از این محور شریانی و اصلی استان، با سه لایه آسفالتی بهسازی می‌شود.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قم میزان اعتبار اجرایی پروژه را یک‌هزارو ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تمامی هزینه اجرایی طرح بهسازی جاده قدیم سلفچگان- ساوه از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأمین شده‌ است.

وی، بازه زمانی اجرا و تکمیل پروژه را ۹ماهه اعلام و خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده، تا پایان آبان ماه امسال شاهد تکمیل طرح در ۱۰ کیلومتر از این محور مهم جاده‌ای استان باشیم.

خلیلی‌نیا، محور قدیم سلفچگان- ساوه را از مسیرهای با بار ترافیک چشمگیر دانست و تأکید کرد: از استفاده کنندگان از این محور ترانزیتی درخواست می‌شود درمدت اجرای پروژه همکاری لازم را با مجریان طرح لحاظ کنند.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
راه‌اندازی دستگاه ویدئو کولپوسکوپ در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.