جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد

جانشین فرمانده سپاه قم با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح امسال همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مسجد جمکران برگزار می‌شود، گفت: همچنین نمایشگاه «یاد یاران» در دو بخش عمومی و اختصاصی با اجرای نمایش مردان آسمانی ویژه عملیات والفجر ۴ پذیرای علاقه‌مندان در باغ‌موزه دفاع مقدس قم خواهد بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد
شناسه : 88224 | انتشار : 27 شهریور 1403 - 19:39   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، سردار مهدی کبیری‌پور ظهر امروز در نشست خبری کمیته نیروهای مسلح ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس قم در سالن جلسات ناحیه مقاومت امام رضا(ع)، اظهار کرد: رژه نیروهای مسلح امسال همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی در ادامه از اجرای ۸۵۵ فعالیت دیگر در هفته گرامیداشت دفاع مقدس امسال نیز خبر داد و گفت: این فعالیت‌ها در قالب ۳۸ عنوان برنامه برگزار می‌شود.

کبیری یکی از مهم‌ترین عناوین این برنامه‌ها را برگزاری نمایشگاه یاد یاران عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه هر روز و هر شب در دو بخش عمومی و اختصاصی، در باغ‌موزه دفاع مقدس قم با اجرای نمایش مردان آسمانی ویژه عملیات والفجر ۴، پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

وی، خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم و به‌ویژه محرومان را از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس برشمرد و تأکید کرد: از ۳ هزار خانواده از خانواده‌های شهدا و جانبازان دفاع مقدس با حضور در منازلشان تجلیل خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) قم دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال جاری را این‌گونه تشریح کرد: عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری برنامه‌های فرهنگی از جمله ارسال پیامک برای معرفی شهدا توسط بسیج و برگزاری همایش بانوان عاشورایی برای بیان نقش زنان در دفاع مقدس، برگزاری برنامه‌های هنری در سطح مدارس و مساجد، اجرای نمایش، سرود، برگزاری شب‌شعر ، پخش فیلم‌های مرتبط با موضوع دفاع مقدس، تولید و رونمایی از کتب صوتی، برگزاری مراسم آبروی محله باهدف معرفی شهدای هر محل به مردم و اجرای مسابقه‌های ورزشی همچنین همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی و کوه‌نوردی زنان و مردان از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس قم خواهند بود.

وی از تکمیل و مرمت ۱۹ باب منزل از منازل خانواده شهدا و ۲۱ باب منزل از منازل نیازمندان استان خبر داد و افزود: علاوه بر اجرا و ساخت ۲۲ پروژه عام‌المنفعه شامل: آسفالت، توسعه شبکه برق و گاز‌رسانی و غیره، ۷۰ پایگاه بسیج در استان قم، مرمت، تکمیل و بهره‌برداری می‌شوند. کبیری با اشاره به توزیع ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر برای خانواده‌های نیازمند و برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و نوشت‌افزار ایرانی_اسلامی، گفت: ۱۱۰ باب مدرسه نیز بهسازی و شاداب‌سازی می‌شوند.

همچنین سرهنگ جعفر کریمی فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه(س) و ارشد نظامی ارتش در استان قم نیز در این نشست خبری گفت: مراسم رژه نیروهای مسلح روز شنبه با شرکت یگان‌های نمونه و نمایش تجهیزات پیشرفته با شعار «در حال فتح قله‌ایم» از ساعت هشت صبح، روبه‌روی ورودی باب‌القبله مسجد مقدس جمکران برگزار شده و از عموم مردم دعوت می‌شود برای مشاهده توانمندی‌های فرزندان خود و سربازان امام‌زمان (عج) در مکان برگزاری مراسم رژه حضور پیدا کنند.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.