ادای احترام فرهاد قائمیان به مردم قم/ با قمی‌ها همشهری‌ام

فرهاد قائمیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به افتخار خادمی در حرم حضرت معصومه(س)، گفت: خودم را همشهری قمی‌ها می‌دانم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ادای احترام فرهاد قائمیان به مردم قم/ با قمی‌ها همشهری‌ام
شناسه : 88191 | انتشار : 25 شهریور 1403 - 21:47   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، فرهاد قائمیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون شب گذشته در اکران مردمی فیلم سینمایی «قلب رقه» در پردیس سینمایی بازار شهر قم حضور داشت و به همراه تماشاگران قمی به تماشای این فیلم نشست.

قائمیان در بخشی از سخنان خود در اکران مردمی فیلم «قلب رقه» ضمن ادای احترام و قدردانی از استقبال خوب مردم قم از این فیلم، خطاب به تماشاگران، گفت: من خودم را همشهری شما می‌دانم.

تصاویر/ اکران مردمی فیلم سینمایی «قلب رقه» در قم و حضور فرهاد قائمیان و هدایت هاشمی در پردیس سینمایی بازار شهر قم ادای احترام فرهاد قائمیان به مردم قم/ با قمی‌ها همشهری‌ام

موضوعی که اگرچه با تشویق پرشور تماشاگران همراه شد اما برای علاقه‌مندان خاص سینما که می‌دانستند این هنرمند سینما و تلویزیون متولد اردبیل است، اظهارات قائمیان به یک معما تبدیل شده بود.

در ادامه سعید پروینی تهیه‌کننده «قلب رقه»، گفت: من می‌خواهم راز همشهری‌بودن فرهاد قائمیان با مردم قم را فاش کنم، آقای قائمیان خادم حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها هستند و لیاقت و افتخار خادمی سه آستان مقدس حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، حرم حضرت معصومه(س) و حضرت احمدبن‌موسی(ع) را دارند و رسماً کار را با بستگان امام هشتم بستند.

ادای احترام فرهاد قائمیان به مردم قم/ با قمی‌ها همشهری‌ام

خاطرنشان می‌شود فرهاد قائمیان از جمله هنرمندان متعهد سینمای ایران است که از ابتدای دهه هفتاد فعالیت هنری و سینمایی خود را آغاز کرد.

او علاوه بر بازیگری، تجربه کارگردانی تئاتر، تهیه‌کنندگی، مدیر تولید و طراحی صحنه و لباس را نیز دارد.

از جمله فیلم‌های سینمایی که فرهاد قائمیان در آن نقش‌آفرینی کرده است می‌توان به «رستاخیز»، «بادیگارد»، «مصلحت»، «به رنگ ارغوان»، «استرداد»، «قارچ سمی»، «هیوا»، «شهر زیبا»، «دعوت»، «استرداد» و «غریب» اشاره کرد.

او همچنین برای مخاطبان تلویزیون با بازی در سریال‌های «شهریار»، «وفا»، «سرزمین کهن»، «نردبام آسمان»، «سر دلبران»، «تعبیر وارونه یک رؤیا»، «گاندو» و «بچه مهندس» شناخته شده است.

«مصلحت» روی پرده سینماهای قم رفت ادای احترام فرهاد قائمیان به مردم قم/ با قمی‌ها همشهری‌ام

قائمیان که پیش‌تر برای بازی در فیلم‌های «هیوا» و «استرداد» نامزد سیمرغ بلورین بازیگر مکمل مرد شده بود، با فیلم «غریب» دیپلم افتخار جشنوارۀ فیلم فجر را در همین بخش بدست آورد.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون همچنین در تیرماه امسال مفتخر به دریافت نشان درجه یک هنری از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

خبرنگار: محمد مهدی عنایت‌پور

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.