حضور «اوس موسی» در پایتخت ۷ قطعی شد

در حاشیه اکران مردمی فیلم «قلب رقه» در قم، «هدایت هاشمی» بازیگر نقش «اوس موسی» در مجموعه تلویزیونی پایتخت از حضور خود در فصل هفتم این سریال پرطرفدار خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حضور «اوس موسی» در پایتخت ۷ قطعی شد
شناسه : 88177 | انتشار : 25 شهریور 1403 - 19:15   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، پردیس سینمایی بازار شهر قم شب گذشته میزبان اکران مردمی فیلم «قلب رقه» با حضور جمعی از بازیگران و عوامل این فیلم بود و هدایت هاشمی نیز که بسیاری از طرفداران پروپاقرص تلویزیون او را با نقش «اوس موسی» می‌شناسند، در جمع قمی‌ها حضور داشت.

تصاویر/ اکران مردمی فیلم سینمایی «قلب رقه» در قم و حضور فرهاد قائمیان و هدایت هاشمی در پردیس سینمایی بازار شهر قم حضور «اوس موسی» در پایتخت ۷ قطعی شد

هاشمی در حاشیه اکران مردمی فیلم «قلب رقه» و در گفت‌وگویی که با جمعی از علاقه‌مندان سینما و تلویزیون داشت، در پاسخ به پرسشی در خصوص حضورش در فصل هفتم سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم، گفت: بله در فصل هفتم این سریال حضور دارم و از هفته آینده جلوی دوربین می‌روم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص اینکه آیا این بار هم با دست و پای شکسته در سریال دیده می‌شود، به لبخندی بسنده کرد و گفت: باید ببینیم این بار چطور می‌شود.

هاشمی اضافه کرد که در فصل هفتم پایتخت به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی سریال حضور دارد.

حضور «اوس موسی» در پایتخت ۷ قطعی شد

خاطرنشان می‌شود هدایت هاشمی در فصل‌های سوم و چهارم پایتخت حضور داشت، در فصل پنجم فقط صدای او در یک قسمت پخش شد و در فصل ششم نیز غیبت داشت و حالا در فصل هفتم شاهد بازگشت کاراکتر «اوس موسی» خواهیم بود.

از پخش آخرین سریال پایتخت چهار سال می‌گذرد و فصل جدید این سریال قرار است در ۲۶ قسمت تولید و در ایام نوروز ۱۴۰۴ و ماه مبارک رمضان روانه آنتن شبکه یک سیما شود.

منبع: اختصاصی شهر بیست

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.