جمع‌آوری ۶۰۰ تابلوی نازیبا از میدان مطهری

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: ۶۰۰ تابلو در راستای اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی تابلوهای غیرمجاز از میدان شهید مطهری جمع‌آوری شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جمع‌آوری ۶۰۰ تابلوی نازیبا از میدان مطهری
شناسه : 87953 | انتشار : 06 شهریور 1403 - 18:27   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمدرضا شفیعی اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی اداره پیشگیری و تخلفات شهری شهرداری ایجاد فضای آرام و با نظم در شهر برای آرامش شهروندان و تردد هرچه بهتر آنها است به همین منظور هر کار متخلفانه‌ای که نظم شهری را بر هم زده و آسایش را از مردم سلب کند طبق قانون با آن برخورد خواهد شد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم ادامه داد: سال گذشته ۳۲ هزار و ۹۳۸ رفع تخلفات سد معبری صنف انجام شد که این عدد در چهار ماه نخست سال جاری ۷ هزار و ۲۳۲ مورد بوده است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۳۹۹ مورد رفع تخلفات ساختمانی حاشیه‌ای انجام شد که این عدد در چهار ماه نخست سال جاری ۴۹ مورد بوده است.

شفیعی خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات همیشگی خانواده‌ها در بخش بوستان‌ها بوده است که در این زمینه فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است از جمله در سال گذشته ۶۸ هزار و ۲۹۷ مورد انتظام‌بخشی به بوستان‌ها و رفع تخلفات و کاهش جرایم انجام شده و در چهار ماه نخست سال جاری نیز این انتظام‌بخشی به عدد ۳۸ هزار و ۴۹۹ مورد رسیده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم خاطر خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۳۶۹ متکدی، کارتن‌خواب و کودک کار از سطح شهر جمع‌آوری شد و در چهار ماه نخست سال جاری نیز ۶۴۷ مورد جمع‌آوری شد.

شفیعی بیان داشت: سال گذشته ۶ هزار و ۶۲ مورد رفع تخلفات ساختمانی غیرمجاز انجام شد همچنین در چهار ماه نخست سال جاری یک هزار و ۵۸۳ تخلفات ساختمانی غیرمجاز توسط مأموران این سازمان انجام شد.

وی تصریح کرد: رفع تخلفات سد معبری نیز یکی دیگر از اصلی‌ترین درخواست‌های مردمی است سال گذشته ۴ هزار و ۸ مورد رفع تخلفات سد معبری از جمله دست‌فروش‌ها و وانت‌بارها انجام شد این تعداد برای چهار ماه نخست سال جاری یک هزار و ۲۵۴ مورد بود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه جلوگیری از حفاری‌های غیرمجاز در معابر شهری از دیگر فعالیت‌های این اداره کل بود، ادامه داد: جلوگیری مؤثر از ساخت‌وسازهای غیرمجاز به‌خصوص در حاشیه شهری و تخریب و آزادسازی‌های اراضی تصرف شده و بناهای غیرقانونی از سکونتگاه‌های ناایمن و غیرمجاز حاشیه‌ای به مساحت ۴۷ هزار و مترمربع در سال ۱۴۰۲ و ۱۱ هزار و ۲۰۰ مترمربع در سال ۱۴۰۳ انجام شد.

شفیعی افزود: مشارکت و همکاری مؤثر در اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی تابلوهای غیرمجاز و نازیبا پیرامون میدان شهید مطهری در راستای بهبود سیما و منظر شهری در هسته مرکزی شهر به تعداد ۶۰۰ مورد انجام شد.

نوشته های مشابه
برپایی نمایشگاه نقاشی در نگارخانه فرهنگ
بازیگران «قلب رقه» به قم می‌آیند
بازدید مدیرکل ارشاد قم از مراکز سینمایی
جزئیات مراسم تشییع پدر جواد رضویان در قم
فریاد در «سکوت»
مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم معرفی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.