افزایش کمی و کیفی بوستان‌های بانوان در قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به ضرورت ترویج روحیه نشاط و شادابی در بین خانواده‌ها، از توسعه، بهسازی و تجهیز بوستان‌های بانوان سطح شهر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش کمی و کیفی بوستان‌های بانوان در قم
شناسه : 87941 | انتشار : 06 شهریور 1403 - 17:58   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمد رضاخانی در حاشیه جلسه کارگروه فرهنگ مشارکت، فراغت و نشاط اجتماعی در جمع خبرنگاران ‏از تهیه برنامه جامع ویژه بانوان خبر داد و ‏اظهار کرد: بانوان اثر گذار و صاحب نظر و اندیشه از سرمایه‌های شهر و زندگی ‏شهروندی هستند که می‌توانند مدیریت شهری را در حفظ و نگهداری عرصه‌های شهری همراهی کنند.

وی افزود: در راستای حمایت از نقش زن و خانواده و ارائه خدمات مطلوب به بانوان، موضوع توسعه بوستان‌ها و ارائه خدمات جامع در دستور کار مدیریت شهری است.‏

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی با تاکید بر اینکه بخش قابل توجهی از مراجعه کنندگان به بوستان‌های شهری ‏بانوان هستند، خاطرنشان کرد: رویکرد توسعه کمی بر اساس نیازهای جامعه هدف یعنی زنان و مادران، بر مبنای کیفیت بخشی ‏ارائه خدمات با ایجاد فضایی تأثیر گذار و همراه با امنیت و آرامش است.

محمدرضا خانی تصریح کرد: بحث آموزش یکی دیگر از برنامه‌های تدوین شده شهرداری است که در این مسیر کارگاه ‏ارتباط فردی و روابط مؤثر در حوزه خانواده ویژه کارکنان خانم با رویکرد استفاده بهینه از ظرفیت همکاران ‏خانم بر اساس سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری برگزار شد. ‏

وی گفت: با توجه به وظایف متنوع مدیریت شهری در ارائه خدمات و ‏‎ ‎نقش بانوان در تحکیم بنیان خانواده، تربیت ‏فرزندان و توجه به مسائل دینی و معنوی، برنامه‌های مدیریت شهری در مسیر تعامل با جامعه بانوان به صورت مستمر ارائه خواهد شد.

نوشته های مشابه
مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم معرفی شد
فعالیت ۵ موکب بقاع شاخص قم در ایام اربعین
ضرورت توسعه مراکز تفریحی و فرهنگی ویژه بانوان در قم/ بانوان خبرنگار در حوزه زنان دغدغه‌مند باشند
انجام ۷۶ هزار طعمه‌گذاری برای مبارزه با موش‌ها در قم
جمع‌آوری ۶۰۰ تابلوی نازیبا از میدان مطهری
بازدید شهردار قم از موکب امامزاده شاه جمال‌الدین(ع)
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.