اجرای ۵۰ کیلومتر خط‌کشی محوری در منطقه ۴ قم

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از اجرای خط‌کشی طولی معابر این منطقه به صورت ممتد و منقطع با رنگ‌های ترافیکی گرم و سرد به‌ طول ۵۴ کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای ۵۰ کیلومتر خط‌کشی محوری در منطقه ۴ قم
شناسه : 87907 | انتشار : 06 شهریور 1403 - 16:45   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان در گفت‌وگویی اظهار کرد: اقدامات حوزه ترافیک منطقه ۴ شهرداری قم با هدف تأمین امنیت جانی، تسهیل در عبور و مرور شهری، روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی به منظور ارتقای سطح کیفیت خدمات به شهروندان منطقه در حال انجام است.

وی افزود: ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی، حرکت رانندگان بین خطوط، افزایش ضریب ایمنی و بهبود وضع ترافیکی شهر با روان‌سازی و ایجاد نظم ترافیکی در خیابان‌های سطح شهر از دیگر اهداف اینگونه اقدامات است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم با اشاره به اجرای بیش از ۵۰ کیلومتر خط‌کشی محوری در سطح منطقه ۴ شهر قم خاطرنشان کرد: تلاش این است که تا جای ممکن از رنگ‌های با کیفیت برای معابر شهری استفاده شود.

اقبالیان هزینه خط‌کشی ۵۴ کیلومتری معابر شهر قم را ۱۶ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اقدامات اصلاحی برای بهبود وضعیت ترافیکی سطح منطقه چهار در حال پیگیری است.

نوشته های مشابه
برپایی نمایشگاه نقاشی در نگارخانه فرهنگ
بازیگران «قلب رقه» به قم می‌آیند
بازدید مدیرکل ارشاد قم از مراکز سینمایی
جزئیات مراسم تشییع پدر جواد رضویان در قم
فریاد در «سکوت»
مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم معرفی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.