پاسخگویی سه زبانه سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در ایام اربعین حسینی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: با مشارکت جامعه المصطفی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ در ایام اربعین حسینی، علاوه بر زبان فارسی، به زبان‌های انگلیسی، عربی و اردو پاسخگوی زائران و مسافران خواهد بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پاسخگویی سه زبانه سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در ایام اربعین حسینی
شناسه : 87866 | انتشار : 02 شهریور 1403 - 17:37   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در نشست هماهنگی اربعین حسینی که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: یکی از کمیته‌های ذیل ستاد اربعین در مجموعه شهرداری قم، کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات است که امسال به صورت ویژه اطلاع‌رسانی و خبر را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: با توجه به خیل عظیم زائران به ویژه زائران اردو زبان، با مشارکت جامعه المصطفی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ در ایام اربعین حسینی به زبان‌های انگلیسی، عربی و اردو پاسخگوی زائران و مسافران خواهد بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در خصوص فضاسازی و تبلیغات محیطی در سطح شهر تصریح کرد: فضاسازی و نصب سازه برای مواکب و هیئت‌ها انجام شده و سیاه‌پوشانی سطح شهر در ایام اربعین سالار شهیدان در دستور کار قرار گرفته است.

کلانترزاده با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای پوشش خبری راهپیمایی جاماندگان اربعین انجام شده است، تاکید کرد: تولیدات خوبی در بستر فضای مجازی اتفاق افتاده است و در ورودی‌های قم، یک پیامک به تمام تلفن‌های همراه ارسال و اطلاعات اماکن اسکان ارائه می‌شود.

وی از مشارکت با ستادهای استانی و مواکب ویژه خبر داد و گفت: مستندسازی و تصویربرداری در دستور کار قرار گرفته است و شش تیم به صورت همزمان آمادگی لازم برای پوشش خبری را دارند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم جهاد تبیین را از رسالت‌های حوزه ارتباطات دانست و افزود: تلاش می‌کنیم در حوزه رسانه با برقراری ارتباط موثر، شرایط را برای فعالیت رسانه‌ای در مسیر جهاد تبیین فراهم کنیم.

نوشته های مشابه
مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم معرفی شد
فعالیت ۵ موکب بقاع شاخص قم در ایام اربعین
ضرورت توسعه مراکز تفریحی و فرهنگی ویژه بانوان در قم/ بانوان خبرنگار در حوزه زنان دغدغه‌مند باشند
انجام ۷۶ هزار طعمه‌گذاری برای مبارزه با موش‌ها در قم
جمع‌آوری ۶۰۰ تابلوی نازیبا از میدان مطهری
بازدید شهردار قم از موکب امامزاده شاه جمال‌الدین(ع)
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.