توسعه اراضی مسکونی در منطقه ۳ شهر قم

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به وجود ۲۷۰ هکتار بافت فرسوده در سطح منطقه گفت: در راستای رشد و توسعه منطقه ۳، دو طرح عمده زمین‌های هزار هکتاری و طرح بادیان در دستور کار قرار گرفته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توسعه اراضی مسکونی در منطقه ۳ شهر قم
شناسه : 87853 | انتشار : 02 شهریور 1403 - 17:18   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی وزیری با بیان اینکه ۲۷۰ هکتار از منطقه سه شهر قم بافت فرسوده است، اظهار کرد: بخش عمده بافت فرسوده منطقه سه صنعتی است، ۲۵۰ پروانه در سال ۱۴۰۱ صادر شده و این آمار در سال ۱۴۰۲ کاهشی بوده است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم رشد و توسعه در منطقه را نیازمند اجرای اقدامات عمرانی دانست و افزود: ابلاغ طرح شهرسازی زمین‌های هزار هکتاری و طرح شهرسازی منطقه بادیان دو طرح عمده در راستای رشد و توسعه منطقه سه است.

روحانی وزیری با بیان اینکه طرح شهرسازی منطقه بادیان به تصویب رسیده و در دست اقدام است، تاکید کرد: با اجرا و ساخت‌وساز این دو طرح، شاهد رشد در ابعاد مختلف منطقه سه خواهیم بود.

وی با اشاره به تدوین طرح‌های شهرسازی و بازآفرینی شهری برای بافت فرسوده این منطقه گفت: با مشوق‌هایی که در این زمینه در نظر گرفته شده است، امیدواریم شاهد رشد نوسازی و بازسازی بافت فرسوده باشیم.

نوشته های مشابه
برپایی نمایشگاه نقاشی در نگارخانه فرهنگ
بازیگران «قلب رقه» به قم می‌آیند
بازدید مدیرکل ارشاد قم از مراکز سینمایی
جزئیات مراسم تشییع پدر جواد رضویان در قم
فریاد در «سکوت»
مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم معرفی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.