۹ سردیس شهید در قم رونمایی می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از رونمایی از ۹ سردیس شهید و ۲۰۰ تابلوی کوچه مزین شده به تصویر و نام شهدا در هفته دفاع مقدس خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۹ سردیس شهید در قم رونمایی می‌شود
شناسه : 87849 | انتشار : 02 شهریور 1403 - 17:05   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در جلسه هم‌اندیشی به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت روز قشر بسیج ادارات که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: آئین تجلیل از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان به ویژه خانواده شهرداری پاسداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی از پیش‌بینی اجرای فضاسازی و تبلیغات محیطی در سطح شهر خبر داد و افزود: نصب و آماده‌سازی ۹ سردیس شهید و ۲۰۰ تابلو کوچه‌های آسمانی در ایام هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تصریح کرد: نصب تمثال شهدا در سطح شهر و ورودی‌های شهرقم، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، چاپ کتاب شهدا، ساخت و نصب سردیس شهید مولوی، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس از جمله اقدامات اجرایی در هفته دفاع مقدس است.

کلانترزاده اضافه کرد: به دنبال اجرای برنامه‌های فرهنگی در هفته دفاع مقدس می‌توان به برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه عموم مردم و کارمندان شهرداری و راه‌اندازی پویش خاطرات جنگ ویژه ایثارگران اشاره کرد.

وی تاکید کرد: برگزاری کارگاه سواد رسانه با محوریت هوش مصنوعی و توجه به مباحث فرزندآوری و پیشگیری از طلاق از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اجرای مسابقات ورزشی تیراندازی و دارت در راستای ایجاد نشاط ویژه بانوان کارمند شهرداری و خانواده‌ها در این هفته خبر داد و گفت: با توجه به اینکه سالروز ورود حضرت معصومه (س) و روز قم نیز در این هفته است، می‌توان اقدامات متعددی را به‌صورت مشترک دنبال کرد.

کلانترزاده با اشاره به برگزاری تور روایت پیشرفت از نمایشگاه جهاد تحول افزود: در راستای بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین در هفته دفاع مقدس، تور روایت پیشرفت از نمایشگاه جهاد تحول در شهرداری مرکز ویژه کارمندان ادارات و عموم مردم برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.