آغاز پذیرش بدون آزمون در مؤسسه آموزش عالی حکمت

مؤسسه آموزش عالی حکمت با نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون نیاز به آزمون، دانشجو می‌پذیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز پذیرش بدون آزمون در مؤسسه آموزش عالی حکمت
شناسه : 87839 | انتشار : 01 شهریور 1403 - 01:06   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مؤسسه آموزش عالی حکمت با نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون نیاز به آزمون، دانشجو می‌پذیرد.

این فرصت استثنایی برای علاقه‌مندان به تحصیلات آکادمیک فراهم شده است تا بتوانند بدون آزمون در این موسسه ثبت‌نام کنند و از آموزش در رشته‌های روز دنیا بهره‌مند شوند.

مؤسسه حکمت با سابقه ۱۶ سال فعالیت، دارای کارگاه‌های مجهز در رشته‌های مختلفی از جمله خیاطی، نقاشی، ادبیات نمایشی، کامپیوتر، معماری، عمران و تأسیسات است. تا کنون، بیش از شش هزار فارغ‌التحصیل از این مؤسسه به جامعه علمی و حرفه‌ای معرفی شده‌اند.

این مؤسسه آموزشی به عنوان یکی از نخستین برگزارکنندگان رشته‌های فنی مهندسی و هنری در استان قم، با تأکید بر ترکیب علم، مهارت و اشتغال، تحصیلاتی متفاوت را ارائه می‌دهد و به دانشجویان این امکان را می‌دهد که با اساتید برجسته همکاری کنند.

این مؤسسه در رشته‌های فنی و هنری شامل معماری، عمران، مهندسی اجرایی عمران، کارهای عمومی ساختمان، نقشه برداری، مهندسی تکنولوژی نقشه برداری، نقشه برداری ژئودزی، نقشه کشی صنعتی، مهندسی حرفه‌ای مکانیک خودرو، مهندسی حرفه‌ای تاسیسات مکانیکی، حسابداری، طراحی دوخت، نقاشی و ادبیات نمایشی دانشجو می‌پذیرد.

داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام به وب‌سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و یا با کارشناسان موسسه از طریق شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند:

تلفن: ۰۹۰۲۷۲۳۸۶۳۱
تلفن: ۰۲۵۳۲۳۱۴۷۷۳

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

کانال تلگرام مؤسسه حکمت
وب‌سایت مؤسسه حکمت
کانال ایتا مؤسسه حکمت

آدرس مؤسسه آموزش عالی حکمت: قم، پردیسان، بلوار امام صادق علیه السلام بعد از میدان شهدای فردو خیابان شهید ایمانی کوچه سوم.

نوشته های مشابه
نجات معجزه‌آسای جوان قمی
رکوردشکنی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت وام و رشد منابع بانکی
ادای احترام فرهاد قائمیان به مردم قم/ با قمی‌ها همشهری‌ام
حضور «اوس موسی» در پایتخت ۷ قطعی شد
اکران مردمی «قلب رقه» در قم برگزار شد
برپایی نمایشگاه نقاشی در نگارخانه فرهنگ
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.