بودجه ۲۳۲۰ میلیارد تومانی منطقه چهار شهر قم

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از تعیین بودجه دو هزار و ۳۲۰ میلیارد تومانی برای این منطقه در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: موضوعات خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و تملک و بازگشایی معابر، بودجه عمرانی و عملیاتی این منطقه را تشکیل داده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بودجه ۲۳۲۰ میلیارد تومانی منطقه چهار شهر قم
شناسه : 87751 | انتشار : 29 مرداد 1403 - 17:44   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان اظهار کرد: بودجه‌ای که در بحث برنامه اجرایی و برنامه راهبردی و عملیاتی شهرداری قم برای شهرداری منطقه چهار که به لحاظ وسعت و مساحت بزرگ‌ترین شهرداری شهر مقدس قم است، در سال ۱۴۰۳ تعیین و نزدیک به دو هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این بودجه دو هزار و ۳۲۰ میلیاردی به تناسب برنامه‌های کنترل پروژه‌ای به صورت گروه الف، ب و ج در نظر گرفته و ابلاغ شده و ماه به ماه در دست کنترل است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم ادامه داد: از این مبلغ، بودجه‌ای در قالب ۸۴۰ میلیارد تومان و برای ۱۴۲ پروژه عمرانی در سطح منطقه چهار در نظر گرفته شد.

اقبالیان اضافه کرد: موضوعات خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و تملکی و بازگشایی معابر در کنار هم بودجه عمرانی و عملیاتی این منطقه را تشکیل داده است.

وی تأکید کرد: این مبلغ به غیر از ۱۶۰۰ میلیارد بودجه درآمدی است که کسب می‌شود و پشتوانه‌ای برای بحث هزینه و عملکرد شهرداری قم است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های شاخصی که در این منطقه در دست اقدام است، گفت: امسال بوستان خضر نبی با اختصاص بودجه تکمیل خواهد شد.

اقبالیان با اشاره به طراحی مسیر ورودی این بوستان از سمت بلوار شهید آوینی ادامه داد: برای تکمیل روشنایی بوستان نیز قراردادی به مبلغ دو میلیارد تومان با پیمانکار بسته شده است.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد
برگزاری جشن تکلیف برای هزار دانش‌آموز روستایی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.