اجرای ۲۰۴ هزار متر خط‌کشی دوجزئی در قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، اجرای رنگ سرد تا پایان تیرماه را بیش از ۲۸۶ هزار متر عنوان کرد و گفت: تاکنون بیش از ۲۰۴ هزار متر خط‌کشی دوجزئی در سطح معابر و شوارع اجرایی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای ۲۰۴ هزار متر خط‌کشی دوجزئی در قم
شناسه : 87725 | انتشار : 28 مرداد 1403 - 19:24   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خلیلی از فعالیت تیم‌های خط‌کشی معابر در سطح معابر شهر قم خبر داد و اظهار داشت: اکیپ رنگ ترافیکی سرد به‌صورت دوره‌ای در اختیار مناطق قرار می‌گیرد تا نسبت به اعلام نیاز و اولویت‌بندی معابر آن مطابق نظر مسئولین و کارشناسان منطقه اجرای طرح کنند.

وی ادامه داد: با قراردادی که با تولیدکنندگان رنگ دوجزئی منعقدشده، اکیپ خودرویی و نیروی انسانی مورد نیاز جهت اجرا نیز پیش‌بینی‌شده تا بتوان از حداکثر توان‌بخش خصوصی استفاده کرد و طرح‌های ترافیکی را با سرعت بیشتری عملیاتی کرد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم اجرای رنگ سرد تا پایان تیرماه را بیش از ۲۸۶ هزار متر عنوان کرد و افزود: برخی از معابر اصلی شهر که دارای آسفالت مناسب بوده‌اند و نیاز به تجدید خط‌کشی دارند در این طرح با رنگ دوجزئی، اجرا می‌شوند و تاکنون بیش از ۲۰۴ هزار متر عملیاتی و برخی از معابر نیز در دستور کار قرار دارند.

مدیرعامل سازمان ترافیک اضافه کرد: فصل تابستان، زمان اوج‌گیری طرح‌های خط کشی ترافیکی است و تا زمانی که فصل بارندگی و کاهش دمای هوا شروع نشده باشد، طرح‌های خط‌کشی ادامه خواهند داشت.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد
برگزاری جشن تکلیف برای هزار دانش‌آموز روستایی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.