۵۸ شعبه بانکی در قم آماده پرداخت ارز اربعین هستند

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم گفت: زائران اربعین حسینی می‌توانند ارز اربعین را از ۵۸ شعبه بانک‌های منتخب ملی، ملت، تجارت، صادرات، سپه، پست بانک و پارسیان دریافت کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۵۸ شعبه بانکی در قم آماده پرداخت ارز اربعین هستند
شناسه : 87653 | انتشار : 26 مرداد 1403 - 17:47   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایسنای قم، سید رسول میرخلفی درباره ارز ویژه اربعین، اظهار کرد: افراد بالای پنج سال که در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند ارز اربعین دریافت کنند. از آنجا که تأییدیه ثبت‌نام سامانه سماح پس از ۲۴ ساعت برای بانک‌های توزیع‌کننده ارز اربعین به‌روزرسانی می‌شود، متقاضیان برای دریافت ارز اربعین به این نکته توجه داشته باشند.

وی با تأکید بر دریافت ۲۰۰ هزار دینار عراقی برای هر فرد، ادامه داد: زائران با ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه‌های بانکی معرفی‌شده می‌توانند مراحل ثبت‌نام را انجام دهند تا هنگام دریافت ارز اربعین از شعب منتخب، کمترین زمان ممکن را صرف کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم اظهار کرد: تاکنون در استان قم ۵۱ هزار و ۳۵۷ نفر ارز اربعین دریافت کرده‌اند که بالاترین میزان پرداختی در شعب شش‌گانه بانک ملی به تعداد ۲۰ هزار و ۸۶۶  نفر بوده است.

میرخلفی با اشاره به اینکه زائران اربعین حسینی تا سوم شهریور ماه قادر به دریافت ارز اربعین هستند، گفت: تمام باجه‌های ارزی حتی در روز جمعه نیز از ساعت ۸ تا ۱۴ آمادگی ارائه خدمت و پرداخت ارز اربعین را به زائران دارند.

وی با تأکید بر اینکه خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) از افتخارات کارکنان و مردم است، افزود: با توجه به ازدحام متقاضیان در بانک ملی برای دریافت ارز اربعین، زائران می‌توانند با توجه به لیست شعب منتخب که در ذیل به آن اشاره می‌شود در زمان خود صرفه‌جویی کنند و در صف‌های احتمالی برخی شعب پر مراجعه قرار نگیرند. روستاییان نیز می‌توانند با مراجعه به شعب منتخب پست بانک در منطقه خود اقدام به دریافت ارز اربعین کنند.

۵۸ شعبه بانکی در قم آماده پرداخت ارز اربعین هستند

۵۸ شعبه بانکی در قم آماده پرداخت ارز اربعین هستند

۵۸ شعبه بانکی در قم آماده پرداخت ارز اربعین هستند

۵۸ شعبه بانکی در قم آماده پرداخت ارز اربعین هستند

نوشته های مشابه
نجات معجزه‌آسای جوان قمی
رکوردشکنی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت وام و رشد منابع بانکی
ادای احترام فرهاد قائمیان به مردم قم/ با قمی‌ها همشهری‌ام
حضور «اوس موسی» در پایتخت ۷ قطعی شد
اکران مردمی «قلب رقه» در قم برگزار شد
برپایی نمایشگاه نقاشی در نگارخانه فرهنگ
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.