پنج خانه‌موزه جدید در قم راه‌اندازی می‌شود

مدیر عامل سازمان فرهنگی شهرداری قم گفت: تکمیل و بهسازی ۵ خانه موزه شهیدان فخری‌زاده، شفیعی، گایینی، کلهری و خانه تاریخی توکلی در دستور کار قرار دارد و تا پایان سال بخش عمده‌ای از این اماکن فرهنگی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پنج خانه‌موزه جدید در قم راه‌اندازی می‌شود
شناسه : 87619 | انتشار : 25 مرداد 1403 - 19:07   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش با اشاره به ضرورت و اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یک فرهنگ متعالی است که شناساندن، ترویج و تقویت ارزش‌های آن برای جامعه و به‌خصوص نسل‌های کنونی یکی از مهمترین و اساسی‌ترین وظیفه نهادهاست و در مدیریت شهری نیز برنامه‌های مدونی برای آن در حال اجراست.

مدیر عامل سازمان فرهنگی شهرداری قم ادامه داد: احداث و بهسازی خانه‌موزه‌های شهدا به عنوان یکی از کانون‌های فرهنگی و اصلی شهروندان و فعالان فرهنگی این حوزه نیز در چند سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

وی به همکاری همه حوزه‌های مدیریت شهری در راه‌اندازی خانه‌موزه‌ها اشاره کرد و گفت: حوزه تملکات، مالی، مدیران مناطق، سازمان سیما، منظر و فضای سبز و اداره کل ارتباطات و سایر حوزه‌های مرتبط در ایجاد و راه‌اندازی این خانه‌ها همکاری کامل دارند.

موسوی‌منش با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در خانه‌موزه شهید زین‌الدین افزود: در حال حاضر به فراخور مناسبت‌های مختلف فعالیت‌های فرهنگی در خانه موزه شهید زین‌الدین اجرا می‌شود و با تکمیل و بهسازی ۵ خانه موزه شهیدان فخری‌زاده، شفیعی، گایینی، کلهری و خانه تاریخی توکلی در دستور کار قرار دارد و تا پایان سال بخش عمده‌ای از این اماکن فرهنگی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه
نجات معجزه‌آسای جوان قمی
رکوردشکنی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت وام و رشد منابع بانکی
ادای احترام فرهاد قائمیان به مردم قم/ با قمی‌ها همشهری‌ام
حضور «اوس موسی» در پایتخت ۷ قطعی شد
اکران مردمی «قلب رقه» در قم برگزار شد
برپایی نمایشگاه نقاشی در نگارخانه فرهنگ
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.