پنج خانه‌موزه جدید در قم راه‌اندازی می‌شود

مدیر عامل سازمان فرهنگی شهرداری قم گفت: تکمیل و بهسازی ۵ خانه موزه شهیدان فخری‌زاده، شفیعی، گایینی، کلهری و خانه تاریخی توکلی در دستور کار قرار دارد و تا پایان سال بخش عمده‌ای از این اماکن فرهنگی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پنج خانه‌موزه جدید در قم راه‌اندازی می‌شود
شناسه : 87619 | انتشار : 25 مرداد 1403 - 19:07   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش با اشاره به ضرورت و اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یک فرهنگ متعالی است که شناساندن، ترویج و تقویت ارزش‌های آن برای جامعه و به‌خصوص نسل‌های کنونی یکی از مهمترین و اساسی‌ترین وظیفه نهادهاست و در مدیریت شهری نیز برنامه‌های مدونی برای آن در حال اجراست.

مدیر عامل سازمان فرهنگی شهرداری قم ادامه داد: احداث و بهسازی خانه‌موزه‌های شهدا به عنوان یکی از کانون‌های فرهنگی و اصلی شهروندان و فعالان فرهنگی این حوزه نیز در چند سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

وی به همکاری همه حوزه‌های مدیریت شهری در راه‌اندازی خانه‌موزه‌ها اشاره کرد و گفت: حوزه تملکات، مالی، مدیران مناطق، سازمان سیما، منظر و فضای سبز و اداره کل ارتباطات و سایر حوزه‌های مرتبط در ایجاد و راه‌اندازی این خانه‌ها همکاری کامل دارند.

موسوی‌منش با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در خانه‌موزه شهید زین‌الدین افزود: در حال حاضر به فراخور مناسبت‌های مختلف فعالیت‌های فرهنگی در خانه موزه شهید زین‌الدین اجرا می‌شود و با تکمیل و بهسازی ۵ خانه موزه شهیدان فخری‌زاده، شفیعی، گایینی، کلهری و خانه تاریخی توکلی در دستور کار قرار دارد و تا پایان سال بخش عمده‌ای از این اماکن فرهنگی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.