تیم والیبال دانشگاه طلوع مهر قهرمان کشور شد

تیم والیبال دانشگاه طلوع مهر در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور به مقام قهرمانی دست یافت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تیم والیبال دانشگاه طلوع مهر قهرمان کشور شد
شناسه : 87599 | انتشار : 24 مرداد 1403 - 18:45   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، تیم والیبال دانشگاه طلوع مهر با درخشش در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورد. این تیم توانست با ارائه عملکردی بی‌نظیر و بازی‌های هماهنگ و پرقدرت، در دیدار پایانی، تیم قدرتمند دانشگاه مشهد را با نتیجه‌ای قابل توجه شکست دهد و به این ترتیب، بر سکوی نخست این رقابت‌ها بایستد.

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر، یکی از مهم‌ترین و معتبرترین رویدادهای ورزشی در سطح دانشگاهی کشور است که هر ساله با حضور بهترین تیم‌های ورزشی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور برگزار می‌شود. این رقابت‌ها نه تنها فرصتی برای نمایش توانمندی‌های ورزشی دانشجویان است، بلکه به تقویت همبستگی و ایجاد روحیه‌ی جوانمردی در میان دانشجویان نیز کمک می‌کند.

تیم والیبال دانشگاه طلوع مهر در طول این دوره از مسابقات، با پشتکار و انگیزه بالا، موفق شد تمام حریفان خود را یکی پس از دیگری از پیش رو بردارد. این تیم با اتکا به تمرینات منظم و استراتژی‌های کارآمد کادر فنی، از همان ابتدای مسابقات تا دیدار نهایی، عملکردی پیوسته و مقتدرانه را به نمایش گذاشت. پیروزی با نتیجه ۲ بر ۰ مقابل تیم دانشگاه مشهد در فینال، نشان از عزم راسخ و توانمندی بالای بازیکنان تیم طلوع مهر داشت.

این موفقیت بزرگ، حاصل ماه‌ها تلاش و تمرین بازیکنان و حمایت‌های بی‌دریغ دانشگاه طلوع مهر از برنامه‌های ورزشی و فرهنگی است. قهرمانی در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان، افتخاری بزرگ برای این دانشگاه محسوب می‌شود و نشان‌دهنده‌ی توانمندی‌های ورزشی دانشجویان آن است. بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال دانشگاه طلوع مهر، با این قهرمانی، نام خود را در تاریخ ورزش دانشگاهی ایران جاودانه کردند.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.