اهمیت افزایش سرمایه شهرداری قم در بانک شهر

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: شهرداری قم به‌اندازه سهمی که در بانک شهر داشته همیشه تسهیلات و خدمات دریافت کرده و نیاز است این قدرت تصمیم‌گیری در بین شهرداری‌های کلان‌شهرها برای شهرداری قم در بانک شهر حفظ شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اهمیت افزایش سرمایه شهرداری قم در بانک شهر
شناسه : 87591 | انتشار : 24 مرداد 1403 - 18:26   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد توکلی در جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم، ضمن بررسی لایحه افزایش سرمایه شهرداری قم در بانک شهر اظهار داشت: باید نسبت به این نکته آگاه باشیم که بانک شهر تمایلی برافزایش سرمایه و سهامداری شهرداری‌ها ندارد.

وی با بررسی دفاتر بانک شهر در سه سال گذشته افزود: سوددهی بانک شهر در سال ۱۴۰۲ ده بوده و دفاتر مالی بانک شهر با دقت در سه سال گذشته بررسی‌شده و بر اساس همین سوددهی تمام کلان‌شهرها سهم خود را در بانک شهر افزایش داده‌اند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم تصریح کرد: تمام مصوبات شورای شهر برای گرفتن تسهیلات از طرف بانک شهر پرداخت‌شده و همچنین در سال گذشته اوراق مشارکت شهرداری، توسط بانک شهر نقد شد.

وی حفظ کرسی شهرداری قم در بین سهامداران بانک شهر را لازم دانست و گفت: افزایش مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از مازاد بودجه سال ۱۴۰۲ پیش‌بینی‌شده و این عدد در بودجه نیز دیده‌شده بود و یکی از علل مازاد بودجه همین عدم هزینه است.

توکلی در پایان تأکید کرد: شهرداری قم به‌اندازه سهمی که در بانک شهر داشته همیشه تسهیلات و خدمات دریافت کرده و نیاز است این قدرت تصمیم‌گیری در بین شهرداری‌های کلان‌شهرها برای شهرداری قم در بانک شهر حفظ شود.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد
برگزاری جشن تکلیف برای هزار دانش‌آموز روستایی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.