آمادگی شهرداری قم برای مشارکت در طرح‌های آموزشی و پیشگیری از اعتیاد

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی پیش‌قدم بوده و هرجایی که به کمک شهرداری بتوان معضلی را کاهش دهیم، به میدان خواهیم آمد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی شهرداری قم برای مشارکت در طرح‌های آموزشی و پیشگیری از اعتیاد
شناسه : 87549 | انتشار : 23 مرداد 1403 - 21:18   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد توکلی در یک‌صد و سی و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اعلام حمایت شهرداری قم در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: در سه سال گذشته شهرداری قم ردیف بودجه مشخص برای کاهش اعتیاد در شهر داشته است.

وی بودجه سال جاری شهرداری قم را در حمایت از مرکز درمانی ترک اعتیاد ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: شهرداری قم در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود این عدد را برای حمایت از درمان معتادان متجاهر در نظر گرفته است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم تأکید کرد: شهرداری قم آمادگی لازم برای حمایت از اجرای طرح‌های آموزشی برای دانش آموران را داشته و از طریق سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری می‌تواند به این مقوله ورود کند.

وی بر پیشگیری از اعتیاد تأکید و بیان کرد: شهرداری قم بر پیشگیری و آموزش تأکید بیشتری نسبت به درمان دارد و این در حالی است که شهرداری قم در ساخت گرمخانه و کمک به مراکز ترک اعتیاد نیز تا امروز پیش‌قدم بوده است.

توکلی در پایان خواستار تدوین طرحی جامع در حوزه پیشگیری از اعتیاد برای جامعه هدف دانش‌آموزی شد و گفت: شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی پیش‌قدم بوده و هرجایی که به کمک شهرداری بتوان معضلی را کاهش دهیم به میدان خواهیم آمد.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد
برگزاری جشن تکلیف برای هزار دانش‌آموز روستایی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.