شهروندان مزاحمت‌های سگ‌های ولگرد در قم را گزارش دهند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مزاحمت سگ‌های ولگرد با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند، گفت: پس از‌‌ تماس‌های مردمی و اعلام آدرس، اکیپ‌ها برای جمع‌آوری در محل حاضر می‌شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شهروندان مزاحمت‌های سگ‌های ولگرد در قم را گزارش دهند
شناسه : 87541 | انتشار : 23 مرداد 1403 - 21:01   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی در گفت‌وگویی،‌ درباره جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از سطح شهر اظهار داشت: برای جمع‌آوری این سگ‌ها سه اکیپ‌ به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مزاحمت این حیوانات با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند، تصریح کرد: پس از‌‌ تماس‌های مردمی و اعلام آدرس، اکیپ‌ها برای جمع‌آوری در محل حاضر می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: البته این حیوانات در حرکت هستند و ممکن است تا اکیپ اعزام‌ شوند کمی زمان‌بر باشد،‌ اما سعی ما بر جمع‌آوری و ارجاع به مرکز است.

میرابراهیمی‌ با اشاره به اینکه در این حوزه با مشکلاتی مواجه هستیم، گفت: بحث غذارسانی توسط برخی شهروندان و حامیان در برخی نقاط شهر به‌ویژه محدوده بیمارستان امام رضا(ع)، اطراف پل دستغیب و انتهای رودخانه محدوده کارگاه مونوریل، سبب افزایش حیوانات در این منطقه شده است.

وی افزود: مشکل و نگرانی بعدی مربوط به حضور دامداری‌ها و فعالیت دامداری‌های غیرمجاز در حریم شهر و محدوده بلوار پیامبر اعظم(ص) و حریم بلوار جوان و پردیسان است که این‌ها هم به نگهداری حیوان اقدام می‌کنند و شب‌ها و ساعت‌های نامناسب آن‌ها را رهاسازی می‌کنند که وجود این حیوانات و تردد آن‌ها باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: عملکرد نامناسب یا غیرمنسجم شهرها، روستاها و بخش‌های پیرامون از مشکلات دیگر ماست که اقدامات لازم به‌صورت مستمر انجام نمی‌شود و ما شاهد حرکت این حیوان از محدوده اطراف به داخل شهر هستیم.

میرابراهیمی افزود: امیدواریم با پیگیری‌‌های صورت گرفته، شاهد رفع مشکلات و موانع پیش رو باشیم.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد
برگزاری جشن تکلیف برای هزار دانش‌آموز روستایی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.