ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه ۳ قم

در راستای بازدیدهای دوره‌ای مناطق و سازمان‌های شهرداری قم، بررسی وضعیت منطقه سه با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.‏
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه ۳ قم
شناسه : 87535 | انتشار : 23 مرداد 1403 - 20:56   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی و هیئت همراه ضمن بازدید از منطقه سه، در جریان اقدامات و تکالیف این ‏منطقه شهری قرار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم در این بازدید ضمن تقدیر از عملکرد چهارماهه شهرداری منطقه در راستای تحقق برنامه‌ها و ‏پروژه‌ها، خواستار نگاه ویژه مدیریتی در بحث درآمدزایی و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی بر اساس ‏برنامه زمان‌بندی و مدیریت کنترل پروژه بودجه مصوب شد.

مهرداد روحانی وزیری مدیر منطقه نیز ضمن ارائه گزارش از وضعیت منطقه و پروژه‌های شاخص بودجه‌ای، به رینگ ‏پشتیبان بلوار شهید خداکرم، توسعه و نگهداری فضای سبز، تکمیل و تجهیز روشنایی بوستان ولایت، ساماندهی ‏ورودی‌های شهر و اجرای پروژه‌های روکش آسفالت منطقه اشاره داشت.

در این بازدید، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی، موضوع مدیریت مصرف انرژی در ساختمان‌های اداری را ‏یکی از مسائل روز برشمرد و خواستار نگاه ویژه مدیران به این موضوع شد.

وی به‌منظور بررسی دقیق‌تر برنامه‌های عملیاتی زیرمجموعه شهرداری بر اساس بودجه مصوب و روند ‏پیشرفت فیزیکی، برنامه‌های عملیاتی این منطقه را مناسب و قابل‌قبول توصیف برشمرد.

محمدرضاخانی در این دیدار گفت: باتوجه به دغدغه همکاران شهرداری در خصوص امنیت شغلی و موارد ‏حقوق و مزایا، ضرورت دارد به‌منظور برقراری عدالت در پرداختی حضور فرد، به میزان فعالیت، کیفیت کار و ‏نظر مدیر مربوط توجه شود‎‏ و مدیریت منابع انسانی منطقه از لحاظ کمی و کیفی با دقت ویژه بررسی گردد .‏

در پایان معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم مطرح کرد: ضمن اعلام تدوین برنامه مدون روزانه و ‏ماهیانه درصدد آن برآمده‌ایم که به همراه کلیه عوامل اجرایی و ستادی به رشد و ارائه خدمات بهتر از پیش ‏به شهروندان هستیم‎.‎

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد
برگزاری جشن تکلیف برای هزار دانش‌آموز روستایی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.