افزایش ۲۰ درصدی ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری قم در مرز مهران

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری قم برای خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در مرز مهران خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش ۲۰ درصدی ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری قم در مرز مهران
شناسه : 87529 | انتشار : 23 مرداد 1403 - 20:47   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی امروز در آیین بدرقه کاروان اتوبوس‌رانی شهرداری قم جهت خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در مرز مهران، اظهار کرد: خدا رو شاکر هستیم که این افتخار این وجود دارد تا امسال نیز مانند سال‌های گذشته خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از سوی شهرداری قم مهیا باشد.

وی خاطرنشان کرد: مباهات مجموعه شهرداری قم در حوزه حمل‌ونقل این است که امسال امکان افزایش ۲۰ درصدی ناوگان اتوبوس‌رانی در مرز مهران ایجاد شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه سال گذشته در سازمان اتوبوس‌رانی وضعیت چندان مطلوب نبود و امسال با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد شاهد شرایط بهتری هستیم، گفت: در سال جاری به لحاظ فیزیکی ساختار سازمان اتوبوس‌رانی قم شرایط مناسب‌تری پیدا کرده است.

خانه‌زاد یزدی اضافه کرد: در داخل سازمان اتوبوس‌رانی اتفاقات عمرانی خوبی رقم خورده است و شرایط خوبی با کف سازی بتونی، دیواره‌سازی و محوطه‌سازی ایجاد شده است.

وی مطرح کرد: در کنار این ساختارهای ناوگان اتوبوس‌رانی از جهت عملکرد هوشمند مجموعه و از نظر ساختار و تجهیزات بهبود پیدا کرده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: امسال شرایط بهتری نیز در مرز مهران فراهم می‌شود تا شهرداری قم بتواند با ۶۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه ون خدمات‌رسانی مناسب‌تری داشته باشد.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد
برگزاری جشن تکلیف برای هزار دانش‌آموز روستایی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.