اعزام ۶۰ دستگاه اتوبوس از قم به مرز مهران

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم از اعزام ۶۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران جهت ارائه خدمات حمل‌ونقلی به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: سرویس‌دهی به زائران اربعین حسینی از پل مسافر شهر مهران تا مرز کشور عراق انجام خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعزام ۶۰ دستگاه اتوبوس از قم به مرز مهران
شناسه : 87527 | انتشار : 23 مرداد 1403 - 20:45   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک امروز در آیین بدرقه کاروان اتوبوس‌رانی شهرداری قم جهت خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در مرز مهران، اظهار کرد: بر حسب تأکیدات شهردار قم مبنی بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین، تمهیدات لازم در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی، در راستای تسهیل تردد زائران ایرانی در ایام اربعین حسینی در تکمیل خدمات حمل‌ونقلی کشور دستور اعزام ۶۰ دستگاه اتوبوس ،۱۰ دستگاه ون به همراه ۳ دستگاه پشتیبان به مرز مهران صادر و صبح امروز اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم تصریح کرد: تیم پشتیبان به همراه ۳ دستگاه شامل تعمیرگاه سیار، تیم بازرسی، نظارت، خدمات، خودروهای گشت و بازرسی نیز صبح امروز به مرز مهران اعزام شدند.

نیک خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی ناوگان حمل‌ونقل شهرداری قم با ابلاغ ستاد اربعین انجام شده و تا زمان پایان ابلاغ مأموریت سرویس‌دهی در حدفاصل پل مسافر شهر مهران تا مرز کشور عراق انجام می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به شرایط آب و هوایی و افزایش گرما در ایام اربعین، ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری قم مجهز به سیستم سرمایشی است.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد
برگزاری جشن تکلیف برای هزار دانش‌آموز روستایی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.