احداث پل عابر پیاده در خیابان عمار یاسر

مدیرکل اداره کل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم از احداث پل عابر پیاده در محور عمار یاسر خبر داد و گفت: با توجه به درخواست شهروندان به دنبال بازگشایی محور حضرت جعفر طیار (ع) و وجود مساجد و مدارس در این محور، پل عابر پیاده در این منطقه احداث شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
احداث پل عابر پیاده در خیابان عمار یاسر
شناسه : 87522 | انتشار : 23 مرداد 1403 - 20:40   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد عباسی اظهار کرد: احداث و مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده یکی از اقداماتی است که در راستای اجرای طرح‌های افزایش ایمنی حرکت و تردد شهروندان در برنامه‌های کاری مستمر و همیشگی مجموعه مدیریت شهری بوده که با جدیت و پیگیری مضاعف، اجرا و تکمیل آن‌ها را در دستور کار قرار دارد.

وی از تکمیل و احداث پل عابر پیاده بلوار جمهوری اسلامی مقابل بلوار شهید وطن‌دوست خبر داد و افزود: مشکل معارض برق و ایمنی شبکه فشارقوی برق برطرف و با نصب پله‌ها، این پل جهت بهره‌برداری در اختیار شهروندان و مجاوران این محل قرار گرفته است.

مدیرکل اداره کل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: در سال جاری ۵۰۰ میلیارد ریال به منظور احداث و مکانیزه کردن پل‌ها عابر پیاده در سطح شهر پیش‌بینی‌شده است.

عباسی از احداث پل عابر پیاده در محور عمار یاسر خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست شهروندان به دنبال بازگشایی محور حضرت جعفر طیار (ع) و وجود مساجد و مدارس در این محور، پل عابر پیاده در این منطقه احداث شد.

وی با اشاره به ایجاد تقاطع بیگدلی در بلوار حضرت جعفر طیار (ع) گفت: به منظور آرام‌سازی و افزایش ایمنی در معابر، تقاطع بیگدلی در محور حضرت جعفر طیار (ع) ایجاد می‌شود.

مدیرکل اداره کل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم با تأکید بر اینکه تمام طول مسیر در تونل غدیر به‌صورت خط کشی دو جزئی انجام شده است، افزود: خط عابر پیاده، گذرگاه عرضی ایمن و احداث پل عابر پیاده، تکمیل پروژه روشنایی، اجرای باند کندرو تا تقاطع فاطمی و نصب تابلوهای انتظامی ازجمله اقدامات انجام شده در تونل غدیر است.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.