اتمام عملیات روکش آسفالت خیابان ۱۹ دی و بلوار رضوی قم

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: با تلاش همکاران منطقه هفت روکش آسفالت بلوار رضوی، میدان جهاد، ابتدای بلوار ۱۵ خرداد و خیابان ۱۹ دی به اتمام رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اتمام عملیات روکش آسفالت خیابان ۱۹ دی و بلوار رضوی قم
شناسه : 87517 | انتشار : 23 مرداد 1403 - 20:32   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به اجرای روکش آسفالت خیابان ۱۹ دی و بلوار رضوی، اظهار داشت: با توجه به حساس بودن این محدوده به‌ویژه خیابان ۱۹ دی، همکاران منطقه در مدت‌زمان کوتاه در شیفت شب این محدوده را به طول تقریبی ۱۹۵۰ متر آسفالت کردند.

وی با بیان مشکلات اجرای این پروژه، مطرح کرد؛ در اجرای پروژه مشکلات متعددی داشتیم ازجمله اینکه بعضی از شهروندان علیرغم تذکرات و اطلاع‌رسانی محیطی که انجام‌شده بود شب‌ها خودروی خود را در حاشیه خیابان پارک می‌کردند که کار اجرای روکش آسفالت را با مشکل مواجه می‌کرد که با هماهنگی با پلیس راهور همشهریان را جهت انتقال خودرو آگاه می‌کردیم که بتوانیم کار اجرای روکش را به نحو احسن و با بهترین کیفیت انجام دهیم.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم ادامه داد: اجرای روکش آسفالت با طول تقریبی ۱۹۵۰ متر در عرض ۱۳ تا ۲۰ متر به سرانجام رسید که برای این عملیات ۳ هزار و ۲۶۰ تن آسفالت انجام شد و مساحتی حدود ۲۸ هزار و ۳۰۰ مترمربع روکش آسفالت شد.

وی با تأکید بر اینکه به منظور اجرای عملیات روکش آسفالت این محدوده ۶۲ میلیارد ریال هزینه روکش و حدود ۵ میلیارد ریال هزینه حمل و توزیع آسفالت شد، ابراز کرد: اجرای پروژه مجموعاً ۶۷ میلیارد ریال هزینه در برداشت که این عملیات در مدت ۹ شب با زمان تقریبی ۶۰ نفر ساعت به انجام رسید.

رمضانی در خاتمه ضمن تشکر از شهروندانی که با صبوری، شهرداری و مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف و اجرای پروژه‌ها یاری می‌کنند، گفت: در انتها از همکاری شهردار قم، پلیس راهور و همکاران شهرداری که برای اجرای این پروژه با ما همکاری لازم را داشته، تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم خادمانی شایسته برای بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) باشیم.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.