بازگشایی تقاطع بلوار شاهد و خیابان شهید سامانلو

مدیر منطقه دو شهرداری قم از بازگشایی تقاطع بلوار شاهد و ابتدای خیابان شهید سامانلو خبر داد و گفت: از نیمه دوم سال گذشته تا چهار ماه ابتدای سال جاری، ۱۰ پروژه اصلاح هندسی در منطقه ۲ اجرایی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازگشایی تقاطع بلوار شاهد و خیابان شهید سامانلو
شناسه : 87502 | انتشار : 23 مرداد 1403 - 19:05   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رضا حسینی با اشاره به عملکرد منطقه در حوزه فنی و عمرانی اظهار کرد: در راستای روان‌سازی ترافیک و بهبود عبور و مرور شهروندان از نیمه دوم سال گذشته تا چهار ماه ابتدای سال جاری، ۱۰ پروژه اصلاح هندسی در منطقه ۲ اجرایی شده است.

وی از بازگشایی تقاطع بلوار شاهد و خیابان سامانلو خبر داد و افزود: اجرای اصلاح هندسی در ابتدای خیابان شهید سامانلو و شاهد با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال و تقاطع ۶۰ متری توحید و بلوار آیت‌الله بنی فضل با وجود معضلات در حوزه اجتماعی و مردمی اجرا شد و به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه دو شهرداری قم تصریح کرد: با بازگشایی دو تقاطع بلوار شاهد و آیت‌الله بنی فضل، رینگ جدیدی درون‌شهری ایجاد و معبری از بلوار امام موسی صدر تا بزرگراه امام علی (ع) متصل شد.

حسینی از کاهش عمده تصادفات در بلوار جمهوری خبر داد و تصریح کرد: به منظور کاهش تصادفات و ایجاد ترافیک روان در بلوار جمهوری، پروژه اصلاح هندسی و حذف میدان مالک اشتر اسفند سال گذشته اجرایی و موجب رضایتمندی شهروندان این منطقه شد.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.