ادای احترام خبرنگاران قمی به مقام شامخ شهدا

آیین تجدید میثاق اصحاب رسانه استان قم با شهدا و گلباران مزار مطهر شهیدان به مناسبت روز خبرنگار در گلزار شهدای علی‌بن‌جعفر(ع) برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ادای احترام خبرنگاران قمی به مقام شامخ شهدا
شناسه : 87315 | انتشار : 18 مرداد 1403 - 22:53   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، همزمان با ایام بزرگداشت شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه در آیینی با همکاری خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان قم در جوار مزار سردار شهید مهدی زین‌الدین گرد هم آمدند.

در ابتدای این آیین، فخرالدین یوسف‌پور مدیر خانه مطبوعات استان قم در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره طلبه شهید خبرنگار «محمدمهدی شریفی» بر عزم و تلاش اصحاب رسانه در راستای جهاد تبیین و معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و خون شهدا تأکید کرد.

همچنین داود شمس مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم، با بزرگداشت مقام شهدای عرصه رسانه بخصوص بیش از ۱۶۶ خبرنگار شهید غزه، رسالت خبرنگاری در عصر حاضر و ضرورت معرفی استکبار جهانی و معرفی ارزش‌های جبهه مقاومت را موضوعی انکارناپذیر خواند.

در ادامه، اسماعیل شیرازی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با بیان خاطره‌ای از کرامت شهید بزرگوار حجت‌الاسلام سید مجتبی صالحی خوانساری و جریان معروف امضای سرخ، مسئولیت مهم دیدبانی خبرنگاران نسبت به نقل درست واقعیت‌ها و جلوگیری از هرگونه تحریف را مورد تاکید قرار داد.

همچنین سید حمید سبحانی مسئول انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم با اشاره به اینکه این انجمن به لحاظ ساختاری و محتوایی، از ظرفیت‌های بسیار زیادی در استان برخوردار است، آمادگی راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را برای همکاری با اصحاب رسانه در زمینه جهاد تبیین و استخراج گنجینه‌های عظیم دستاورد‌های انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت، اعلام کرد.

در پایان، قبور مطهر سردار شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر ۱۷ امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) و دیگر شهدای والامقام با حضور مدیران روابط عمومی استانداری، شهرداری، جمعی از خانواده‌های شهدا و مدیران و اصحاب رسانه استان و همراه با اجرای گروه رزمنوازان سپاه، عطرافشانی و گلباران شد.

نوشته های مشابه
نجات معجزه‌آسای جوان قمی
رکوردشکنی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت وام و رشد منابع بانکی
ادای احترام فرهاد قائمیان به مردم قم/ با قمی‌ها همشهری‌ام
حضور «اوس موسی» در پایتخت ۷ قطعی شد
اکران مردمی «قلب رقه» در قم برگزار شد
برپایی نمایشگاه نقاشی در نگارخانه فرهنگ
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.