موفقیت مدیریت شهری در گروی وحدت شهرداری و شوراست

شهردار قم، لازمه موفقیت در مدیریت شهر و دست‌یابی به اهداف هشت‌گانه شورا را وحدت دانست و گفت: در صورت تفرقه نمی‌توانیم مردم را به مشارکت و همراهی با خود متقاعد کنیم، زیرا مردم به مدیریت اعتماد نخواهند کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
موفقیت مدیریت شهری در گروی وحدت شهرداری و شوراست
شناسه : 87244 | انتشار : 17 مرداد 1403 - 22:27   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در یکصدوسی‌وچهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، ضمن تبریک به هیئت‌رئیسه جدید شورای شهر اظهار داشت: ان شالله در سال پیش رو شورا و شهرداری در کنار هم گام‌های بزرگی را در توسعه و پیشرفت شهر بردارند.

وی لازمه موفقیت در مدیریت شهر و دست‌یابی به اهداف هشتگانه شورا را وحدت دانست و افزود: در صورت تفرقه نمی‌توانیم مردم را به مشارکت و همراهی با خود متقاعد کنیم، زیرا مردم به مدیریت اعتماد نخواهند کرد.

شهردار قم تأکید کرد: مردم عملکرد ما را رصد می‌کنند و برای تحقق شعار سال و دعوت مردم به مشارکت نیاز داریم در سایه وحدت و هم‌افزایی شهر را مدیریت کنیم.

وی در ادامه به‌روز خبرنگار نیز اشاره کرد و گفت: خبرنگاری علم، مهارت و هنر است و باید این سه پارامتر در کنار هم قرار گیرد تا شاهد تولید محتوای غنی و مطالبه گری باشیم و خبرنگار بتواند مسئولیت خود را به‌خوبی انجام دهد.

دکتر سقاییان نژاد نبود آموزش در حوزه سوادآموزی را خلأ بزرگ جامعه دانست و گفت: این آموزش باید برای خبرنگاران نیز در اولویت قرار گیرد و شهرداری در کنار قشر خبرنگار بوده و از این صنف حمایت می‌کند.

وی داشتن استقلال مالی را نیز برای خبرنگاران لازم خواند و تأکید کرد: حریت خبرنگار در گروی استقلال مالی است تا بتواند به‌راحتی قلم‌زده و مطالبه گر خواسته‌های مردم باشد.

شهردار قم در پایان تصریح کرد: همچنین استفاده از تکنولوژی روز نیز نیاز خبرنگار است، خبرنگار باید به هوش مصنوعی و پارامترهای شکل‌گیری خبر آشنا باشد تا بتواند تأثیرگذار بوده و به اهداف خود دست پیدا کند.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.