بهره‌مندی ۶۷ هزار قمی از خدمات بیمه دی

مدیر بیمه دی در استان قم گفت: در حال حاضر ۶۷ هزار نفر از خدمات بیمه دی در استان قم بهره می برند که تلاش می‌کنیم این رقم را تا پایان سال به ۱۰۰ هزار نفر برسانیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهره‌مندی ۶۷ هزار قمی از خدمات بیمه دی
شناسه : 87189 | انتشار : 16 مرداد 1403 - 20:59   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید محمود حمیدی در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به صورت ویدئو کنفرانسی در بیمه دی شعبه قم برگزار شد، اظهار کرد: بیمه دی شعبه قم توانسته است در بحث ارائه خدمات به جامعه هدف به واسطه پشتیبانی خوبی که در این شرکت وجود دارد، موفقیت‌هایی را در سطح استان کسب کند.

وی با بیان اینکه امسال بودجه‌ای برای شعبه قم از سوی شرکت بیمه دی در ستاد تدوین شده است، گفت: ۱۲۹ میلیارد تومان مبلغ بودجه‌ای است که برای این شعبه در نظر گرفته شده که توانستیم بودجه چهار ماهه‌ای را که مقرر شده بود، به طور کامل محقق کنیم.

بهره‌مندی ۶۷ هزار قمی از خدمات بیمه دی

مدیر بیمه دی در استان قم اضافه کرد: با ابلاغ بودجه توانستیم توفیقات خوبی را کسب کنیم و همچنین باید اذعان کرد که برنامه‌های متنوعی برای جذب شبکه فروش و همچنین بحث خرده فروشی تدوین شده که با گسترش همکاری‌های‌مان با صنایع کوچک توانسته‌ایم در مناقصات شرکت کنیم.

حمیدی گفت: دوره‌های آموزشی گوناگونی در استان قم در راستای ارتقای شبکه فروش در حال برگزاری است تا بتوانیم به رتبه ممتاز در سطح کشور دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: بیمه دی در قم ۱۲ نمایندگی دارد که با گسترش شبکه فروش؛ شمار نمایندگی‌ها در قم افزایش خواهد داشت و همچنین تعداد بیمه‌شدگان درمان در این استان حدود ۶۷ هزار نفر است که ۴۰ هزار نفر از این افراد جامعه هدف و حدود بیست‌وهفت هزار نفر نیز سایر بیمه‌گذاران را تشکیل می‌دهند و بر اساس برنامه‌های تدوین شده در تلاش هستیم جامعه بیمه شده را تا پایان سال به ۱۰۰ هزار نفر برسانیم.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.