تجلیل بیمه دی از خبرنگاران قم

مراسم بزرگداشت مقام شامخ شهید محمود صارمی و روز خبرنگار به همت بیمه دی در سراسر کشور برگزار و جمعی از فعالان رسانه‌ای استان در سالن جلسات شرکت بیمه دی شعبه قم تجلیل شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تجلیل بیمه دی از خبرنگاران قم
شناسه : 87171 | انتشار : 16 مرداد 1403 - 19:47   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در صنعت بیمه به همت بیمه دی و با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت، به صورت ویدئو کنفرانس همزمان در سراسر کشور در قم به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی که به صورت ویدئو کنفرانسی با جمعی از اصحاب رسانه در سطح کشور سخن می گفت، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران، مشاورانی امین برای مدیران ارشد در سطح کشور محسوب می‌شوند که در همین راستا برخود لازم دانستیم که آمادگی خود را جهت همکاری با رسانه‌ها اعلام کنیم.

تجلیل بیمه دی از خبرنگاران قم

وی افزود: در جهانی زندگی می‌کنیم که قدرت طلبی، دیکتاتوری و بی‌عدالتی موج می‌زند و خبرنگاران که چشم و گوش جامعه بیدار هستند، رسالت آگاهی‌بخشی را برعهده دارند و اجازه نمی‌دهند این وقایع در سکوت باقی بماند و با فریاد، این رخدادها را در تاریخ به ثبت می‌رسانند و مردم را آگاه می‌کنند.

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به اینکه خبرنگاران با قلمی که در دست دارند به بیان حق طلبی و شفافیت اهتمام دارند، تصریح کرد: قدرت قلم به حدی است که سوره‌ای به نام قلم داریم و موجب انقلاب در جامعه می‌شود.

تجلیل بیمه دی از خبرنگاران قم

وی با تأکید بر اینکه حق طلبی، شفافیت، جسارت، رعایت اخلاق و ریسک‌پذیری اقدامی دشواری است که از مهمترین ویژگی‌های خبرنگاران محسوب می‌شود اما این ویژگی موجب می‌شود که مسئولان متوجه شوند همواره چشمانی بیدار وجود دارد که اعمال آنان را راستی‌آزمایی کند.

مدیرعامل بیمه دی اضافه کرد: قلم خبرنگار می‌تواند مدیران را به سمت پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری هدایت کند، زیرا که نقد سازنده سبب پیشرفت کشور می‌شود.

وی با در خواست همکاری از اصحاب رسانه بیان کرد: می‌خواهیم برای نشاط جامعه کمک کار ما باشید تا مردم در آرامش باشند. بیمه‌ها بنگاه اقتصادی هستند اما ما به رسالت اجتماعی خود پایبند هستیم.

وی با بیان اینکه صنعت بیمه یکی از سه ضلع اقتصادی کشور است، تصریح کرد: بیمه دی در حوزه‌های خدماتی، پشتیبانی و اشتغال فعال است.

تجلیل بیمه دی از خبرنگاران قم

در ادامه این مراسم سید محمود حمیدی مدیر بیمه دی در قم اظهار کرد: شعبه قم در بحث ارائه خدمات توانسته به جامعه هدف دست یابد و به واسطه پشتیبانی که شرکت بیمه دی از شعب در سراسر کشور دارد، توانستیم در استان قم موفقیت‌هایی را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: بودجه‌ای که امسال برای شعبه قم از سوی شرکت بیمه دی در ستاد و توسط مدیران تدوین شده مبلع ۱۲۹ میلیارد تومان است که تا این لحظه توانستیم بودجه چهار ماه نخست را محقق کنیم و موفقیت‌های خیلی خوبی بدست بیاوریم.

در بخش پایانی این مراسم با حضور محبوبی به نمایندگی از مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم و محسن حیدری اتابک مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از سمانه سادات فقیه سبزواری سرپرست روزنامه «هم‌میهن»، فاطمه سادات محمدی مدیر مسئول پایگاه خبری «آستان بهارستان»، سید علی سجادی سرپرست روزنامه «رویداد امروز»، هادی چهرقانی مدیر مسئول پایگاه خبری «صدای قم»، مهدی جنتی مدیر مسئول پایگاه خبری «قم گویا»، محمد مهدی عنایت‌پور مدیر مسئول پایگاه خبری «شهر۲۰» و حسین نعمتی، مرتضی جلالی و زهره زمانیان از خبرنگاران صداوسیمای مرکز قم تجلیل شد.

تجلیل بیمه دی از خبرنگاران قم

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.