تکمیل تقاطع شهدای جبهه مقاومت ورجان

رئیس اداره راه‌و‌شهرسازی شهرستان کهک استان قم گفت: پل تقاطع شهدای جبهه مقاومت روستای ورجان، به طور کامل زیر بار ترافیک رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تکمیل تقاطع شهدای جبهه مقاومت ورجان
شناسه : 87143 | انتشار : 15 مرداد 1403 - 17:31   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای قم، حدیث ملکی با اشاره به اهمیت این تقاطع غیر هم‌سطح در رفع گره‌های ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادف رانندگی گفت: پس از ضرب الاجل ۱۲ روزه استاندار، اقدامات نهایی برای تکمیل این طرح انجام شد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه شهرسازی شهرستان کهک هم گفت: ۲۱ هکتار از اراضی دولتی در محدوده ورودی شهر و قبل از منطقه مسکن مهر، برای ساخت مسکن الحاق شد.

وی اعلام کرد: با الحاق این اراضی و اخذ صورت‌مجلس تفکیکی و اسناد تک برگی آن، ظرفیت ساخت بیش از ۴۰۰ واحد مسکونی در این سایت پیش‌بینی می‌شود.

وی به تعیین تکلیف متقاضیان مسکن در شهرستان کهک اشاره کرد و افزود: بیش از چهار هزار متقاضی در سامانه نهضت ملی مسکن، شهرستان کهک را انتخاب کرده‌اند که براساس مصوبه شورای تامین و با توجه به محدودیت تامین زیرساخت‌ها، صرفاً متقاضیان بومی و مقیم این شهرستان به مرور تخصیص طرح شده‌اند.

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کهک در سایت ۲۱ هکتاری کهک، حدود ۴۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی به صورت یک طبقه حیاط دار ساخته می‌شود و ۸۰ قطعه زمین هم در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های واجدالشرایط تخصیص می‌یابد.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.