تشکیل ستاد خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در پایانه‌های مسافربری قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از تشکیل ستاد خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در این سازمان و سطح پایانه‌های مسافربری شهر قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تشکیل ستاد خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در پایانه‌های مسافربری قم
شناسه : 87129 | انتشار : 14 مرداد 1403 - 19:12   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و حضور چشمگیر زائرین کربلای معلی در پایانه‌های مسافربری، با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائرین، ستاد خدمات‌رسانی با حضور پرسنل اداری، خدماتی و اجرایی سازمان، پلیس پایانه‌ها، نماینده حمل‌ونقل استان، مسئول ایستگاه فرهنگی سازمان و رئیس انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری تشکیل شد.

وی با بیان اینکه این ستاد تا روزهای پایانی ماه صفر برپا بوده و همه‌روزه به زائرین خدمات‌رسانی می‌نماید، ابراز کرد: با تشکیل جلسات، تمهیدات لازم اعم از روشنایی محوطه، سیستم‌های سرمایشی، سرویس‌های بهداشتی، سالن انتظار مسافر، تأمین آب شیرین، نمازخانه‌ها و پارکینگ‌ها دیده شده است و با بازدیدهای میدانی نقاط ضعف برطرف شده است و با تمام ظرفیت در اختیار زائرین اربعین حسینی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در پایان تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی در ایستگاه فرهنگی سازمان با حضور مبلغین حوزه علمیه استان برپا می‌شود و همه‌روزه نماز جماعت ظهر و عصر همراه با تلاوت نورانی قرآن و مراسم عزاداری در مسجد پایانه مرکزی برپا می‌شود.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد
برگزاری جشن تکلیف برای هزار دانش‌آموز روستایی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.