انجام ۱۰۰ کیلومتر خط‌کشی معابر سطح منطقه یک قم

مدیر منطقه یک شهرداری قم از انجام ۱۰۰ کیلومتر خط‌کشی ترافیکی به‌منظور افزایش ضریب ایمنی معابر و شوارع در سطح منطقه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انجام ۱۰۰ کیلومتر خط‌کشی معابر سطح منطقه یک قم
شناسه : 87097 | انتشار : 13 مرداد 1403 - 17:17   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری، اجرای عملیات خط‌کشی معابر اصلی و فرعی سطح منطقه را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: خط‌کشی راه‌ها از علائم ترافیکی مهم محسوب می‌شود که نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان و روان‌سازی ترافیک دارد.

وی با بیان اینکه هدف از انجام خط‌کشی در خیابان‌ها و معابر سطح منطقه، فراهم آوردن محوری قابل رویت در طول شبانه‌روز و تسهیل در امر عبور و مرور رانندگان در این محورهاست، افزود: به همین جهت اجرای این عملیات با جدیت در دستور کار معاونت اجرایی و ترافیک منطقه قرار گرفته است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم ادامه داد: این خط‌کشی‌ها به طول بیش از ۱۰۰ کیلومتر در بلوارهای اصلی و فرعی سطح منطقه در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه ماشین خط‌کشی توسط شهرداری قم خریداری و تأمین‌شده است، یادآور شد: کلیه خط‌کشی‌ها توسط عوامل شهرداری و با ارائه آموزش کافی به آنان انجام گردیده که ازاین‌جهت گام مؤثری در کاهش هزینه‌ها برداشته‌شده است

علی‌اکبری مطرح کرد: برای جلوگیری از به وجود آمدن ترافیک در ساعات تردد خودروها، یک تیم عملیاتی مشخص این خط‌کشی‌ها را در ساعات پایانی شب انجام می‌دهد .

وی با بیان اینکه اجرای عملیات خط‌کشی معابر تأثیر انکارناپذیری در تردد قانونمند خودروها دارد، خاطرنشان کرد: از رانندگانی که قصد عبور از معبرهای در حال خط‌کشی را دارند، می‌خواهیم برای حفظ زیبایی معابر شهری و عدم به هم خوردگی نظم و ترتیب خط‌های طولی و عرضی، همکاران شهرداری را یاری نمایند.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد
برگزاری جشن تکلیف برای هزار دانش‌آموز روستایی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.