آتش‌نشانی قم سرباز امریه جذب می‌کند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از جذب دانش‌آموختگان دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌ عنوان سرباز امریه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آتش‌نشانی قم سرباز امریه جذب می‌کند
شناسه : 87069 | انتشار : 11 مرداد 1403 - 18:24   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی زندیه با اشاره به لزوم بهره‌مندی از ظرفیت و توان علمی جوانان تحصیل‌کرده در پیشبرد اهداف سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، اظهار کرد: به همین منظور و با هماهنگی‌های انجام شده، جذب دانش‌آموختگان دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی به صورت امریه و دارا بودن بعضی شرایط امکان‌پذیر شده است.

وی، تاریخ اعزام مشمولان را ابتدای آبان ۱۴۰۳ عنوان کرد و افزود: از شرایط عمومی و اختصاصی فراخوان پذیرش مشمول وظیفه برای گذراندن دوره ضرورت در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم می‌توان به دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و فوق‌لیسانس در رشته‌های تحصیلی مرتبط با وظایف و مأموریت‌های سازمان و فراغت از تحصیل در یکی از دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم کسب حدنصاب امتیاز در مصاحبه کمیته مربوطه و تأیید گزینش و حراست را از دیگر شرایط این به‌کارگیری دانست و خاطرنشان کرد: غیبت نکردن اولیه در برگه اعزام به خدمت و انتخاب افراد مطابق با ضوابط و مقررات ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح از بین واجدان شرایط و بر اساس بالاترین امتیاز آزمون علمی_عملی انجام خواهد شد.

زندیه بعضی شرایط از جمله خانواده ایثارگران (فرزندان یا برادران شهدا، جاویدالاثرها، جانبازان، آزادگان و فرزند رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه خدمت)، افراد تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی، مشمولیت متأهل، مشمولان معاف از رزم، حداقل شش ماه سابقه عضویت در بسیج به‌صورت مستمر، نخبگان و استعدادهای برتر و دانشجویان ممتاز، حافظان قرآن، قاریان برتر و فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه‌های برتر، ایتام، دارندگان مدرک تحصیلی مرتبط دریکی از رشته‌های ایمنی و آتش‌نشانی را از امتیازات خاص در جذب سرباز امریه عنوان کرد.

وی با تأکید بر وابسته نبودن سببی و نسبی با افراد شاغل در دستگاه اجرایی مورد تقاضای مشمولین وظیفه گفت: مشمولان دارای مدرک تحصیلی دکتری تخصصی از شرایط جذب مستثنی خواهند بود.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.