ارتقای خدمت‌رسانی سازمان اتوبوس‌رانی قم به شهروندان

مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم از کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها در ایستگاه و ارتقای خدمت‌رسانی اتوبوس‌رانی قم به شهروندان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارتقای خدمت‌رسانی سازمان اتوبوس‌رانی قم به شهروندان
شناسه : 87052 | انتشار : 10 مرداد 1403 - 18:55   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد عباسی اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم در تشویق استفاده شهروندان از حمل‌ونقل عمومی، افزایش کیفیت خدمت‌رسانی است که این موضوع در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار دارد.

وی راه‌اندازی سامانه اتوبوس من با هدف استفاده بهینه شهروندان از خدمت اتوبوس‌رانی را گام مهمی در این زمینه دانست و افزود: کیفیت اجرای سامانه اتوبوس من به نحوی است که شهروندان با پنج روش مختلف می‌توانند از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه مورد نظرشان مطلع شوند که از نظر تنوع روش‌ها در سراسر کشور بی‌نظیر است.

مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم زمان سرفاصله اتوبوس‌های شهری را ۱۰ دقیقه دانست و خاطرنشان کرد: با این کار انتظار در ایستگاه به حداقل رسیده است و شهروندان می‌توانند زمان خود را مدیریت کنند که در نهایت سبب کسب رضایت بیشتر شهروندان در استفاده از ناوگان اتوبوس‌رانی می‌شود.

عباسی اضافه کرد: اتوبوس‌های ویژه در اطراف حرم کریمه اهل‌بیت(س) و باغ‌راه ارم در راستای خدمات‌رسانی رایگان آماده خدمت‌رسانی به زائرین و مجاوران شهر قم است.

وی از احیا و ورود به قراردادهای نیمه‌تمام خبر داد و گفت: در سال جاری دو اتوبوس با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان بازسازی به ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری قم اضافه شد.

نوشته های مشابه
مادری با کفش‌های کتانی
توصیه مادر خیّر مدرسه‌ساز به فرزندش
مدرسه خیّرساز حاجیه‌خانم «راوش» در قم افتتاح شد
واحدهای نهضت ملی بنیاد مسکن قم تا سال آینده تحویل متقاضیان می‌شود
اتصال ۴۱ درصد مشاورین املاک قم به سامانه ثبت اسناد
اتمام حدنگاری اراضی زراعی استان قم/ ۳۰۰ بنگاه غیرمجاز پلمب شدند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.