آغاز مجدد نوسازی تاکسی‌های فرسوده قم

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: مالکان تاکسی‌های فرسوده از مدل ۱۳۸۶ به پایین می‌توانند جهت انجام فرایند نوسازی تاکسی فرسوده خود در اسرع وقت به واحد نوسازی سازمان مراجعه و اقدام کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز مجدد نوسازی تاکسی‌های فرسوده قم
شناسه : 87019 | انتشار : 09 مرداد 1403 - 20:44   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، قاسم طالبی اظهار داشت: با توجه به اختصاص تسهیلات قرض‌الحسنه یکصد میلیون تومانی جهت نوسازی تاکسی‌های فرسوده، مالکین تاکسی‌های فرسوده از مدل ۱۳۸۶ به پایین می‌توانند جهت انجام فرآیند نوسازی تاکسی فرسوده خود در اسرع وقت به واحد نوسازی سازمان مراجعه و اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مالکین قبل از مراجعه به سازمان ابتدا به سایت nnhk.ir مراجعه و نسبت به انجام پیش ثبت‌نام اقدام کنند، خاطرنشان کرد: مالکان پس از ثبت‌نام با در دست داشتن کارت سبز تاکسی به واحد نوسازی سازمان اتاق یک مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه مالکین تاکسی‌های مدل ۱۳۹۱ و ماقبل آن‌هم می‌توانند به‌صورت نقدی ثبت‌نام کنند، افزود: در حال حاضر تاکسی سمند سورن تنها خودروی موجود جهت ثبت‌نام بوده که مبلغ آن ۴۸۶ میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: مالکین تاکسی‌های ون دلیکا نیز مشمول این طرح‌شده و در صورت تمایل می‌توانند نسبت به اسقاط تاکسی خود اقدام کنند.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.