همکاری شهرداری و سپاه قم برای ارتقای سرانه فرهنگی

شهردار قم و فرمانده سپاه استان قم بر همکاری دوجانبه برای ارتقای سرانه فرهنگی و ورزشی محلات شهر قم به ویژه محلات کم برخوردار تأکید کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
همکاری شهرداری و سپاه قم برای ارتقای سرانه فرهنگی
شناسه : 86976 | انتشار : 08 مرداد 1403 - 17:21   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، دیدار دوره‌ای فرمانده سپاه استان قم با شهردار قم در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد.

در این دیدار سید مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری همچنین فرمانده سپاه استان قم، مسئول کنگره شهدای استان و تنی چند از معاونان و مسئولان سپاه استان قم حضور داشتند.

سردار محمد رضا موحد، فرمانده سپاه استان قم در این دیدار ضمن تجلیل از خدمات شهرداری قم اظهار کرد: تعامل شهرداری قم با سپاه استان قم باید تداوم داشته باشد.

وی افزود: اموری مانند مسائل فرهنگی سطح شهر و ساخت مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی محله‌های شهر قم از جمله مسائلی هستند که با مشارکت شهرداری و سپاه استان می‌توان اقدامات مناسبی در این حیطه انجام داد.

محسن موحدی، مسئول کنگره ملی شهدای استان قم هم در این دیدار موفق‌ترین و بزرگترین پیوست فرهنگی شهرداری قم را همکاری شهرداری در برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم دانست.

وی با اشاره به برگزاری سومین کنگره ملی شهدای استان قم در سال ۱۴۰۶، خواستار استمرار همکاری شهرداری قم در این حوزه شد.

مسئول کنگره ملی شهدای استان قم با اشاره به اقدامات مشترک شهرداری قم و سپاه استان از جمله تعامل برای ساخت مجموعه های فرهنگی ورزشی در محلات شهر قم گفت: وجود شهردار قم و ویژگی های مدیریتی وی نعمتی است که همگان باید قدر این نعمت را بدانند.

شهردار قم هم در این دیدار با اشاره به اهمیت احصای تجارب شهرداری های گذشته و انجام وظایف محوله، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهرداری قم تلاش می‌کند تا نقش مؤثری ایفا کرده و با دستگاه‌های متولی حداکثر همراهی را داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت کنگره شهدای استان قم گفت: مشکلاتی که در برگزاری دو کنگره قبلی بود باید در کنگره سوم حل و فصل شود.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد، انسجام، وحدت و همدلی را از عوامل بسیار مهم موفقیت مجموعه‌های فعال استان قم دانست و افزود: همکاری شهرداری قم با سپاه استان قم برای امور مختلف تداوم خواهد داشت.

وی یکی از این همراهی‌ها را به ساخت مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی مرتبط دانست و گفت: این مجموعه‌ها در سطح محله‌های قم می‌تواند مفید و مؤثر واقع شده و موجب ارتقای سرانه ورزشی و فرهنگی در محلات شهر قم به ویژه محلات کم برخوردار شوند.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد
برگزاری جشن تکلیف برای هزار دانش‌آموز روستایی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.